Mieluummin olisin kotona kattomassa vkl. kuvasaldoa, kun ihmettelemässä duunissa, missä vika kun ei softa toimi.... prkl.
Jees. Taas turhaa työtä kolme tuntia. Kun ei bitti siirry logiikasta toiseen niin olkoot siirtymättä. Katsellaan sitä sitten taas ensi viikon tiistaina. Sitä ennen ei asialle voi tehdä mitään. Hel***in paljon keskeneräisiä asioita mitä ei voi tehdä jonkun prosessin takia. Pistettäis linjat pariksi kuukaudeksi seis niin voisi rauhassa kokeilla eri asioita. Onneksi en tiedä näistä asioista oikeesti pas****an, joten ei tarvi ottaa paineita. Silti ottaa kupoliin tälläiset pakolliset odottamiset. Paskan lapiointi olis paljon rentouttavampaa puuhaa, mutta ei selkä kestä röttelöhommia. Jospa jois kupin vihreetä teetä, se rauhoittaa. Sepe
Nyt ei vituta olla töissä, koska tänään alkoi kahden viikon vapaajakso. Omenat ja sienet vaan odottelevat poimijaansa...
Nyt vituttaa ihan vähän. Kaikki hajoo taas käsiin. Hissikin kilahti toisen kerran viikon sisään. Ainoo mikä hiukan piristää oli hissikorjaajan ilme ku joutu la-aamuna klo 04:00 korjaamaan hissiä joka tarvii ennemmin romumiehen hakemaan sen pois kuin korjaajan. Mikä siinä on että jos hissi mitotettu 4 x 80kg ni sinne tunkee 5 x 120+ kg henkilöitä. "Oho, tais olla yks liikaa, heh heh" Paljonkohan naurattaa ku lähetetään lasku... Vi**us**tana !!!
Mua vituttaa nyt, vaikka oon töistä kotona jo. Tiedän, että kohta meen nukkumaan mutta en saa pariin tuntiin unta ennenku töistä tullut kiire laskee. Sellaista se on aina kun tulee tuolta tanssiklubilta. Päässä paukkuu ja ihmiset ja asiat suhahtelee ohi. Sit makaa sellaisessa horteessa missä ei voi liikkua mutta näkee painajaismaisia tapahtumia ja on kokoajan sairas kiireen tuntu. Hetkittäin tajuaa, että hei, mä oon kotona sängyssä, voin oikeasti nukkua. Sit taas vaipuu siihen unen ja valveen rajoille ja luulee olevansa töissä, ja on pakko pysyä hereillä, ei saa hidastaa yhtään. Ärsyttävää. Onneksi noi työpäivät ei oo kauheen pitkiä, jää kuitenkin aikaa tohon nukkumiseen.
No nih. Täällä taas. Nyt ei niinkään vituta, vaan pikemminkin ihmetyttää. Mikä ihme pikkujouluissa oikein saa ihmiset kilahtamaan. Kaikki vittuilee ja rähisee ja sitten kun on paha olo niin sitten pitää kahta kovemmin vittuilla jokaiselle vastaantulijalle ja särkeä paikkoja. Sitten tulee vastaan joku isompi/vahvempi joka leipoo lättyyn tai poliisi hakee pois. Muijat kulkee itkien ympäri kaupunkia etsien paikkaa johon mennä kun äijä hakkaa tai on putkassa. Pikkujoulujen pitäisi olla iloinen juhla mutta ainakin tänään tuntuu että se on vaan tuskaa ja kärsimystä monelle. T: Munaton akka (kuten eräs taksia viiden min. jälkeen odottamaan kyllästynyt totesi) PS. Hajosihan tänäänkin jotain. Henkilökunnan saunan kiuas juhli työuransa päättymistä pyroteknisin tehostein. Onneksi muilta vahingoilta säästyttiin.
Jones, joo'o. Arvaa millaista on olla tanssiklubilla töissä pikkujouluaikaan. Aina tulee vittuilua vaikka miten nätisti asiat sanot. Mulla on kyllä ihan vastaus siihen valmiina. Kerron vittuilijoille, että toisin kuin he kuvittelevat, tanssiklubi ei ole mikään valtion instituutio, eikä klubilla ole velvollisuutta palvella ketään. Että pääsee kyllä pikimmiten ulos jos käytös pysyy samanlaisena. (Onneksi sitten on portsarit tätä julistusta tukemassa jos ongelmia syntyy. Meikäläisen kotleettisella vartalolla ei juuri ketään ulos heitetä.) No, tänään sain positiivistakin palautetta kun kävin asiakkaita hätistelemässä ylös. Eräs pöytäseurue oli niin ihastunut kauniiseen hätistelytapaani että pyysivät uusintaa. Mulla on tapana ulos ajaessa olla mukava, kiittää siitä, että olivat asiakkaina ja toivottaa hyvää illanjatkoa ja ilmoittaa heidän olevan tervetulleita uudestaan. Siitä tulee itsellekin hyvä mieli, ja tuntuvat nuo ihan oikeastikin sitä arvostavan. Hymyily on kivaa. Tänään pikkujoulujen kunniaksi joku velikultajoukko kuristi toista hemmoa baarin vieressä. Huusin äijät irti toisistaan ja sitten portsarin paikalle saattamaan herrasväen ulos. Onhan tuo tosiaan kummaa, että ukoilla ei ole sellaista peruskäytöksen tasoa, että tietäisivät, ettei toisia ihmisiä kuristeta. Noh, ihan hauska päivä tänään kuitenkin oli. Paljon kiirettä ja työtä, mutta sen verran että kuitenkin sai tuntea onnistuvansa, että kun juoksi hiki hatussa niin illasta selvittiin kunnialla ja hommat toimi. Paskat päivät on niitä, jolloin ravaa pää viidentenä jalkana kaikkensa antaen, mutta ei silti pysty tekemään tarpeeksi, että kaikki sujuisi. No, kohta taas sänkyyn näkemään horrepainajaisia.
NYT VITUTTAA (ja rankasti) Olen nimittäin vapaapäivällä, mutta teen kuitenkin työjuttuja tässä kotikoneella! Kai näistä sitten voi laittaa laskuun tunnin tai kaksi "koulutustapahtuman valmistelua", mutta kun olisi olevinaan parempaakin tekemistä... kuten esimerkiksi kameralaukussa heiluminen
Lunta - sulaminen - pakkanen - aurinko.. ja mä olen töissä. *niisk* Tosi makeita kuvauskohteita tarjolla, mutta ei meikäläiselle.. pitänee tyytyä muihin kohteisiin. *snif*