Nyt vituttaa, tosta saatanan Cwaanonin (EOS50) filkkarungosta hajos takakansi, se ei pysy enää kiinni, yks filkka valottu sen siliän tien. Voi saatana sentään, taas yks perkeleen rahareikä lisää.....
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan Mitäs minä sanoin niistä kanoneista ;D Kyllä mullakin joskus vituttaa muuten vaan... en tiijä mikä on kun en ole tuohon ultimaattiseen mielentilaan joutunut viimeaikoina vajoamaan, mutta... noh - kaipa mäki voisin sijoittaa ja ostaa vaikkapa kuumemittarin ---->
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan Mulla on tulossa jokasyksyinen SAV, mikä kestänee kevääseen saakka... en siis ole talvi-ihmisiä.
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan Ilmeisesti sinulla hajosi kannen lukituskoukku. Ei muuta kuin ilmastointiteippi käyttöön. Kiinni pysyy.
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan Mikä vttu siinä on kun noi skannerin softat arpoo ite noita automaagisäätöjään jatkuvasti. En vain osaa. Prkl.
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan Näin siinä tosiaan kävi, täytyy ostaa sitä jeesusteippiä ja yrittää pärjätä siihen saakka, kun on taas valuuttaa....
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan No just joo, kivat sulle pikkuteemu. Mistäs mä fyrkat tohon revin. Voi hemmeti sentään, kyllä kinnostas. Täytyy miettiä. Tarvii varmaan yrittää realisoida jotain omaisuutta.
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan Miestä kyl syö että finskin lennot on viikonloppuna hivenen epävarmoja... joten vois sanoa että hivenen vituttaa, muuten vaan.
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan Toden totta. Simos, jos mä en pääse lauantaina reissuun lakon takia niin jään odotteleen sua terminaalin baariin. Kattellaan sitten mitä tapahtuu...
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan Mistä muuten voisi ostaa inspiraatiota? Alkosta? Kun ei v#ttu luista nyt mikään!
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan jaa-a, mulle saa kertoo kans mistä sitä saa jos joku löytää.. sit mua vituttaa edellisen viestin lainaus, ku se on ihan turhaa ku se viesti on just siinä yläpuolella, miks se pitää toistaa? ja myös se, että tyyppi kirjottaa kaks viestii peräjälkeen, miksei niitäki asioita voinu pistää siihen yhteen viestiin? haluuks se kasvattaa viestimääräänsä ja olettaa että saa rispektiä sen ansiosta?!??!?!?!
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan Sä et nyt vaan ymmärrä näitä monimutkaisia informaatiojuttuja
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan Ja sikstoiseks toistolla saa asiat jäämään paremmin muiden mieleen.
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan no toi ekohipin lainaus ny on ok lainaus, ke se on vaan pätkä mun koko viestistä, eli tarkentaa mitä kommentoi, mutta vittuakos sitä koko litanjaa pasteaa, jos kommentoi koko sitä litanjaa? tai paremmassa tapauksessa heittää jotain totaalisen ot:tä. toisto on ihan tarpeellinen jos puhutaan, mut kun luetaan, niin voi ihan itte lukee myös sen edellisen viestin, ei sitä tartte kenenkää enää tuputtaa uusiksi.
Vs: Postaa tänne kun vituttaa muuten vaan Ihan vittuillakseni lainaan taas! Ja nyt vituttaa kun vittuillaan vaikka vituttaa! Eikö ole parempaa tekemistä?