Vs: Sulaa posliinia Surrealismitesti. Onko tuo lautasen vasemmasta laidasta nouseva pystypalkki ihan paikallansa.
Vs: Sulaa posliinia Juu sitä. Mä vaan keksin sen kuinka tää tehdään. Kuvaa ei ole lainkaan muokattu. Tässä toinen.
Vs: Sulaa posliinia Sama se, mutta mulle tuli ilmiselvä mv-nega mieleen. Ei ole asetelmaakaan mietitty. Ei paljoa tarttis sen eteen tehdä, niin kokeiluista voisi syntyäkin jotain. Mutta anna palaa vaan. Tämä oli VAIN kritiikkiä.
Vs: Sulaa posliinia Okei...ehkä nää kuuluis olla josakin muualla kun kuvaosiossa. Mutta kun nää on mun ottamia kuvia niin olkoot täällä.
Vs: Sulaa posliinia Noi astiat on ilmeisesti edesmenneen Hra Dalin jäämistöä? Ja viimeisessä kuvassa ollaan ilmeisesti just syöty sellaiselta.
Vs: Sulaa posliinia Jaa... luulin sitä salamurhaajan työkaluksi. Voi pistää nurkan takaa. Minullakin on muuten tuollaisia työkaluja... Niitä saa esim. Biltemasta ja Anttilasta.
Vs: Sulaa posliinia Mulla toi veitti on vieläkin suorana. Samoin lautanen on ihan ehjä. Pääkään ei ole noin vino......no siitä en ole ihan varma. Mukavaa kikkailua yhdellä valotuksella ilman kuvankäsittelyä. Ja mitään en ole ottannu.