Taas säälittävä lapsikuva, ajattelin kuitenkin laittaa kun ei täällä liikaa kuvia julkaista. Ja onhan Emerik laittanut koirastaan aika monta... Osaako kukaan sanoa tästä mitään?
Aika mielenkiintoinen... voimakas diagonaali sommittelu (shopattu?). Itseasiassa kolme rakoa...noi hampaatkin on aika "raollaan" Erilainen lapsikuva, ja ok sellanen.
Idea on hyvä - vaikkakaan ei sinällään uusi. Ilme on hyvä. Kuvassa on tiettyä tasoa. Tyttö on rajattu hienosti ja katsekontakti kohteeseen on hyvä. Vaan minun mielestäni värit kaipaavat hieman eloa. Ei millään pahalla, mutta minun näytölläni tyttö näyttää kalkkilaivan kapteenilta, eli kasvoihin olisi kiva saada vähän väriä. Voihan tietysti olla että koneen monitorikin tekee tepposet... Kuva on siinäkin suhteessa hyvä, että se ei jätä silmille valinnanvaraa olla löytämättä kohdetta. Kommenteista voi päätellä, että pidin siis kuvasta, jossa on mielestäni valtavirrasta poikkeava, erilainen, toteutus.
Oikein mukava kuva. Ei millään pahalla koiraihmisille, mutta kyllä minä tahansa säälittävä lapsikuva aina koirakuvan voittaa. Ja tämä on vielä hyvä. Kuva vaikuttaa minusta aika harkitulta ja kontakti on todella hyvä. En osaa narista edes rajausehdotuksista.
Alkaahan niitä hienoja kuvia näkymään täälläkin \o/ Hauska kuva. Monta yksityiskohtaa jotka nappaa silmään. Tätähän piti tuijotella kauemmankin aikaa. Hyvä hyvä. Jos nyt oikein hakemalla haetaan jotain negatiivista niin minusta ilme ei näytä "rennolta". Leveä rento hymy olisi parempi kuin leveä irvistys =)
Kyllä tässä värit on ihan kohdallaan, keppanaa vastaan vähän taistellen. Mikä mua kaihertaa on tuo ilme - eikö se muiden mielestä ole pelottava? Minulle tulee mieleen LotR-elokuvien Klonkku. (Siis, ei varsinaisesti tule mieleen oikea klonkku, mutta se tulee, joka elokuvissa oli. Ymmärrätte?) Näyttää riivatulta tämä lapsukainen. Niinhän se usein kyllä on että kun ihmisistä nappaa kuvan, vaikka olis kuinka hymyä niin minusta se usein näyttää siltä kuin se haluaisi pikimmiten tuhota maailman.
Kappas. Tästähän on tykätty Kyllä kuvaa on shopissa käännetty ja kulmiin on tökkäisty hiukan mustaa lisää. Kyllä kuvaa ottaessani olin leikkimielellä kuvan suhteen, eli otettu tyyliin katsotaan mitä tulee. Kuitenkin lopputulos oli mielestäni hyvä. En vain edelleenkään osaa ennakoida mitä muut ajattelee tietyistä asioista. Jotkut saattaisivat pitää tätä säälittävänä lapsikuvana. Nuo hampaat juuri minusta olivat se toinen rako, ensimmäinen on se mistä kuva on otettu. Kyllä se minustakin on pelottava, varsinkin kun tietää mitä tuon ystävän päässä liikkuu