Olen jo pitkän aikaa yrittänyt etsiä itselleni hyvää kansiota, johon laittaa kuvia. Haussa olisi sellainen mallikansion tyylinen.. Mutta olen kuullut puhuttavan, että paperivedoksia ei saa laittaa muovitaskuihin. Menevät kuulemma nopeammin pilalle. Onko näin? Osaisiko joku kokemuksesta tai muuten neuvoa kansion haussa?
Vs: Portfolio? Eikä ollut kuin halvimmiltaan 300 $. Etsin suht edullista ja toimivaa kansiota, josta helppo katsoa kuvia.
Vs: Portfolio? Just ostin itse tummansinisen ns. samettikantisen A3-kokoa olevan portfolion/leikekirjan. Otin siihen mustia kartonkilehtiä. Ovat kunnon kartonkia. Tilasin sen... kauhee oikosulku! Semmoisesta paikasta, joka myy kiitoskortteja, pohjukkeita yms. ihan tässä kotimaassa. Kunhan keksin sen nimen niin kerron sen... Mutta jotain himpun alle 50 e tuli maksamaan 25 kartonkilehden kanssa. Siihen saa kyllä muovitaskujakin. VK-Paino!
Vs: Portfolio? Ei muovi mikään myrkky ole. Riippuu muovin laadusta. Aiemmin mainittu VK-painokin myy arkistokelpoisia muovisiakin sivuja/taskuja.
Vs: Portfolio? No miten kuvat on kartongissa kiinni, kulmilla vai liimalla vai miten? Mäkin ostin tuollasen setin Akateemisesta. makso parikymppiä ja on tyylikäs ja stoccalta on hieno ostaa ,)
Vs: Portfolio? No miten kuvat on kartongissa kiinni, kulmilla vai liimalla vai miten? Mäkin ostin tuollasen setin Akateemisesta. makso parikymppiä ja on tyylikäs ja stoccalta on hieno ostaa ,) [/quote] Ei vielä mitenkään. Jotain löin perusliimalla parille sivulle kii ihan malliksi, mut ne on digikuvia joten niille se on ihan yks lysti. En tiiä vielä kuinka "oikeat" kuvat kiinnitän. Ehdotuksia? Kulmilla ehkä?
Vs: Portfolio? Itse liimailen kuvia keltaisella Scotch ATG teipparilla. happovapaudesta en tiedä, mutta niin ne muutkin tekee
Vs: Portfolio? on sellasta teippirullahässäkän näköisestä rullaatirullaasta tulevaa rä'än näköistä liimaa joilla kuvia voi huoletta liimailla, muistaako joku merkin? -nim- kulmat ja apinan hermot ne vasta yhteen soppii...
Vs: Portfolio? Mulla on pari tommosta keltaista teipparia: http://www.artistsupplies.com/Stationery/Tape/Tape_Photo_Document.htm
Vs: Portfolio? Mulla on ollut pari kuukautta studion nurkassa kuumalaimnointiprässi testaamista varten. On ollut mukamas semmonen kiire ettei ole keriinnyt sen toimivuutta testaamaan. Pitää varmaan testata se ja ostaa pois jos se toimii...
Vs: Portfolio? Mä olen "teipannu" kybäkuvat Henzon kansioon Henzon kakspuoliteippi systeemillä. Toimii plus on tietty hieno kun on "arkistointituotteet" samasta perheestä Saa stokiksen naapurista, Akateemisest, 20m 6,90e tms...