Vs: Portaikkoja (ketju?) Kun noista otin kerran kuvan, olit n. parin metrin päässä. Joten hyvin muistettu. Oletpas sä varsinainen timpuri - ihailen käsien taitoa. Ukkini oli kuulema hyvä portaiden väsääjä ; Kuulin kerran, kuinka tehdään oikein kierreportaat puusta. Se oli kuin tiedettä mun lapsen korvilleni. Hän olikin 1800 -luvun miehiä. Silloin tehtiin paljon itse. In english: Wonderful TFS - E
Vs: Portaikkoja (ketju?) Helillä on hienoja portaita duunissa. Ja kuvat kauniit. E.: America is Great. TFS - E Edit: Edit.
Vs: Portaikkoja (ketju?) Minust näyttää, ettei Estin porraskuva ole sisältä... vai onks se? Eilen olin taas nätissä portaikossa, mut pirskatti, ne oli lyhkäset portaat (jos tiiätte, mitä tarkotan?) eikä mulla ollu tarpeeks laajista. Plääh. Tänään mä kuvaan Xpanilla ton oman portaikon. Tosin, sää ei suosi, ei oo aurinkoo eikä nättei varjoi, joten kuvannenko sittenkää.
Vs: Portaikkoja (ketju?) On. Suomenlinnan rantsukassun kahvilasta. ... Kaikkea ne oikeat taiteilijat yrittävätkin että menisin kuvineni helkuttiin. Mistä tuo pohjaton viha ja lakkaamaton vaino ? Rotuvihaako ? Rotuniko syytä tämä ? Ei onnistunut nyt ; Täytinhän kaikki asetetut ennakkoehdot kuvallani ja käyttäydyin - muutoinkin- kuin parhainkin nuolesk... herrasmies Jos haluat, poistan toki liian typerän kuvani. Eihän se ole edes kovin "taiteellinen". Pidin vain noista portaista. Johtavat jändesti pikku reikään koverassa seinässä. Paska näkemys - tottakai. Olenhan niin helvetin tyhmä. Anteeksi, että osallistuin suurmestarinerojen porras -ketjuun. Yritän olla lähettämättä liian hienoihin ketjuihin paskakuviani ... enää ... Anteeksi. Anteeksi. Anteeksi. - e English version : Sooo Lovely Day. You are so nice. Much Love. Great photos. TFS. Wonderful. Edit: Anteeksi. Edit2: Anteeksi. Edit3: Anteeksi.
Vs: Portaikkoja (ketju?) Est, elä jaksa. Kivahan se kuva on. Saa kait sitä kysyä, vai eikö saa? Minust se näytti ihan ulkoportaikolta ja kysyin, ku en tienny. Nyt tiiän.
Vs: Portaikkoja (ketju?) En mä enää kauan jaksakaan. Sitten on varmasti kaikilla oikein tosi kivaa ? Lähellä on Estin viimeinen posti ...
Vs: Portaikkoja (ketju?) Kauniit portaat nämäkin, näissä vanhoissa on sitä jotain edelleen. Äh kuva jäi matkalle. Mutta jokatapauksessa Estin kuvaamat portaat suokkissa oli myös kaunis.
Vs: Portaikkoja (ketju?) On tää ihan ymmärrettävää, Eero tuntuu laittavan ittensä täysillä likoon, eikä saa pajatsosta edes vaihtorahoja. Nooh, mitä tahansa, ja kuka tahansa tänne kirjoittaakin, kaikki tuntuu lukevan noi omalla tavallaan ja sen hetkisissä fiiliksissä, väärinkäsitykset tuntuu olevan yleisempiä kuin Intialaisella poliisilaitoksella. Ps. Älä sie Eero silti minnekkään, piä taukoa, niin ne kaikki muutkin hyvät tyypit tekee... T:Jussi Edit: Ok, ulkoporras-homma selventyi tuolla toisessa ketjussa. Heli perkules, et kai sie oo ruvennu kiusaamaan? Nooh, kun noita rivejä koittaa lukea tarkasti, taitaa kyseessä olla normaali väärinkäsitys, kastittomana mää vetoisin tuohon. Eerolle voimia... T:Jussi
Vs: Portaikkoja (ketju?) Seinäjoen kaupunginteatterin ylä ja ala-aulan välinen porras, a la Alvar Aalto. (näitä portaita on täällä sitten ihan riittämiin)
Vs: Portaikkoja (ketju?) Tuli vaan mieleen ( ei millään pahansuopuudella, esti) eräs hesalainen ehtoopuolen mainoskuvaaja joka aneli vähän hommia siltä pohjalta että oli syöpäsairas, ja ei enää kauaa... siitä on nyt toistakytävuotta ja siellä se Tampereen suunnassa edelleen pitää kursseja ja on kovaa gurua olevinaan...
Vs: Portaikkoja (ketju?) ... tä helvettiä ? Mä en anele, mitään ikinä. En keneltäkään. En ymmärrä miten toi koko juttu (ihme tarina jostain tamperelaisesta, jota en tunne) edes itseeni liittyy. Mutta väliäkö sillä. Ja meikä voi päivä päivältä paremmin - hidasta on kuntoutuminen mutta mulla on elämäntahtoa. Eikä ole (ainakaan) todettu mitään syöpää. Eräs hieno ja elämässäni tärkeä ihminen kuoli kyllä juuri syöpään. Jos haluat vittuilla mulle herra Vee, vittuile vaikka sitten yksityisesti - en jaksa enää ruokkia psykopaatteja ihmissuhdenälissään täällä "netissä". Kivaa kesää. Ottakaa paljon kivoja "fotoja". Ja postailkaa älykkäitä"jutskija". - Erska Edit: Päinvastoin kuin ehkä sinä - mä en onneksi ihan sentään kuole jos kyllästyn hieman johonkin saittiin (tai vaikka ajettaisiin joskus poiskin).
Vs: Portaikkoja (ketju?) Ihan ältsin kivoja portaita ! _______________________________________________________ Muuten : Hemmettin tunkkaista touhua täällä, huomaa sen lähes rivon tarkasti ja selkeästi kun ollut taas itse terveellisesti ulkosalla pari päivää (ja yötä kuvailemassa) ja käy pikaisesti täällä vilkaisemassa jotain aivan käsittämättömiä vittuiluita. Ei ole ihme että itseäni älykkäämmät ovat nostaneet jo kauan aikaa sitten kytkintä. Ei voi kun nauraa koko paskalle Hullua touhua. Mutta jatkakaa...
Vs: Portaikkoja (ketju?) Sorke, just beautiful. It's so boring to always say, beautiful. But what can I do with my bad English? Also mvuori's stairs make me laugh, that's good ) Again and (I love the word 'and') other's stairs are good also. Stairs are a beautiful architectural thing, aren't they?
Vs: Portaikkoja (ketju?) These are nice, Sokre. I miss your picture "The Eye" though, one of my favourites. I'll add my lith print "Spiraali" from Stockmann's department store in Helsinki to the chain. Seen here before.