Rooma, San Giovanni... Edelleen Roomaa... Toscana, San Gimignano... on muuten yksi oudoimmista paikoista, joissa koskaan olen käynyt... Tuolta löytyy muutama kuva Roomasta; tuolta muutama Toscanasta. Ai kun tekisi mieli takaisin tuonne. Vaan ehkä jo syksymmällä, mutta viimeistään ensi vuonna kuitenkin...
Vs: Viva il popolo... eli hieman Italiaa Rooma-kuvissa tuttuja paikkoja kivasti kuvattuna..... Toscana kuukauden päästä kohdalla. Ja osa kuvissa olevista paikoista tulee katsottua itselläkin etsimen läpi. Ok setti, ja kuten zenig kertoi, hyvät sävyt.
Vs: Viva il popolo... eli hieman Italiaa No mukava kuulla, että sävyt miellyttävät. Itse kun noita aikansa hinkkaa, tulee hieman sokeaksi kaikelle tuolle. Tosiaan San Gimignanoa voin lämpimästi suositella, on muuten Unescon maailmanperintökohteenakin, mutta toisaalta Toscanasta voi suositella melkein kaikkea muutakin...
Vs: Viva il popolo... eli hieman Italiaa uuujes, matkakuumetta tässä jo iskee. Itse myös oon suuntaamassa kuukauden päästä tuonne päin Italiaa. Zurich - Salzburg - Venetsia - Firenze - Rooma. Pelottaa vaan että kuinkakohan pirskatin kuuma on Roomassa kesäkuun alussa... +40 ja hiki lentää mutta Canon kestää Mutta kestääkö porilainen......