Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

porin kameramafian seikkailut 11 huhtikuuta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jussipupu, 11 Huhtikuu 2005.

    eli tässä muutama kuva tämän päiväisiltä seikkailuilta... osanotto oli melkolailla hurja, mutta onneksi kaikille riitti kuvattavaa... ;)
    http://jussipupu.1g.fi/kuvat/pihalla/


    edit: oli sentään oma malli mukana, vaikkei olekaan yhtä söpö, kuin eräässä kissakuvassa tällä foorumilla ;)
     
  1. amn-

    amn-

    86
    0
    0
    Jees, ihan ok setti, tuo biliskuva mailanvarresta kuvattuna oli mun makuun eniten, ehkä olisi voinut terävyysalue ulottua valkoiseen palloon asti, mut pikkuvikoja..:)
    Tuosta olisin itse ehkä jättänyt nuo kattotuuletinkuvat pois..noniinno.
     
  2. No mut näähän on ihan hyviä...
    kakkonen jees, mutta kuten aikaisemmin todettu, syväterävyyttä olisi voinut olla vähän lisää. Nelonen olisi saattanut toimia vähän laajempana? Myös tuulettimien lavat olisi kiva saada epäterävänä näkyviin; itse olen kanssa kokeillut näitä kattotuuletinkuvia ottaa, mutta heikoin tuloksin. Seiskassa hywää yritystä; kaipaisi minun mielestäni symmetriaa (talohan ei symmetrinen taida olla, mut photarissa olisi voinut vääntää ainakin ikkunalaudat suoraan tasoon). 9 on myös hyvä; silhuettikuvat on muutenkin jeeeees. 10 hyvä, panoraamaformaatti sopii kuvaan hyvin. Symmetria toimii ja pallot on ihqn punasii..
     
  3. juu olis kieltämättä voinut olla aukon tai kolme pienemmällä, mutta kun on pimeässä biljardibaarissa keskeyttämässä vieraan ihmisen pelin nojaamalla 70-200:sella putkella hänen olkapäähän "ihan hetkeksi", niin riski saada maila sellaiseen paikkaan missä aurinko ei paista ja minne se ei kuulu, kasvaa moninkertaiseksi... ehkä ens kerralla sitten vois jo ehdottaa jotain pienimuotoista lavastustakin vastaavaan tilanteeseen? :) mutta kiva jos kuvat maistui.