Jokin tässä vetoaa meikäläiseen. Tosin mikki suun edessä on paha, ja x seinällä on myös liikaa. Kuvan ulkoasusta diggaan.
Tyylikäs kuva. Joo, mutta eipä kai tuo ihme ole. Vähän oli outoa kuvata, kun The Ark - Ola - m u s a k u v a t . c o m
X tuossa takana on ehkä liikaa mutta menettelee. Mikki ei ainakaan mua häiritse yhtään, koska jos olen oikein käsittänyt sillä saadaan ääni hieman paremmin kuulumaan joten se suokoon laulajalle. Aika hyvä kuva, ainoa mikä vähän tökkii on tuo kasvojen osittainen puhki meneminen ja hieman olisi kroppaa voinut näkyä enemmän.
Omasta mielestä tuo x sopii taustalle. Sitä pitäis näkyä vaan vähän enemmän. Tuo lakki/kypärä kyllä vähän häiritsee ja se että vasen käsi katoaa tummaan. Muuten jees.
Ja jenkkitoonausta =) En oikein osaa antaa yksioikoista mielipidettä tästä kuvasta. Tooni luo kuvan, asettelu rulez, muutoin onkin hivenen 'ei minun makuun' oleva kuva. Hyvä, mutta ei Vesa kuitenkaan sun parhaita....
Kiitän ja kumarran, olin jo vaipua syvään masennukseen että eikö ekan kuvan postaus saa mitään kommenttia. Olen tuota kuvaa katsonut tuossa eteisen seinällä muutamalla eri rajauksella ja siinä on omastamielestäni jotain .?. . Orkkiksessa on tilaa molemmilla sivuilla lähes puolet lisää. Ja tuon kirjaimen lopun (joka on k eli taustassa lukee The Ark) jätin tähän versioon mutta voisi olla ehkä tiukempikin rajaus niin että tuo k ei näkyisi mutta sitten kuva olisi niin keskusta painotteinen että en tiedä.. Tuo kypärä ym. alan vermeet kuuluvat hänen homo erottiseen lookkiin ja paperivedoksessa tuo kypärä korostuu vielä enemmän kuin www kuvassa. Puhkipalaminen on tarkoituksella haettu ja vedoksessa se on vielä enemmän kuin tässä. Jalkoja ei kuvassa ole vaan vain yleisön päät. Tack!
Loistava sommittelu kuvassa. X ei haittaa pätkääkään ja sopivasti saanut täppiä jälkikäsittelyssä. Vaaleat kohdat tekee kuvasta rosoisemman ja valo taustalla on hyvä. Tyylikäs retromainen kuva.