Vs: Polaroid valmistumis Ai, sinäkin - en olisi ihan uskonut - lievä pettymys ... Jotain sanottavaa kuvasta, suuri punkkutaiteilija ? edit : olen pahoillani, kapa. pidin teikäläistä suuressa arvossa. en pidä enää.
Vs: Polaroid valmistumis Valehtelet - kuten aina. Eikö sinun pitänyt olla, omien sanojesi mukaan, "kova jätkä" ? Ilmoitin vain, että olen kyllästynyt pääsi aukomiseen ja että lääkkeet sen lopettamiseen ovat olemassa. Laillisesti ja asiallisesti. Ilman tätä foorumiakin. Mitä pelkäät, "iso ja vahva mies" (kuten olet itseäsi myös kuvaillut). ________________________________________________________________________________________________________ Takaisin kuviin: Miksi syötät nettiin niin paljon teknisesti täysin ala-arvoista kuvaa? Provokaatiotako? Olisi kiinnostavaa tietää, mitä ajat takaa noilla mielestäni esteettisesti huonoilla kuvillasi. Haluaisin ymmärtää. Joku pitkäntähtäimen projektiko? Mitä pihtailet ? Kiinnostuneena jään odottamaan valaisua visuaalisen maailmasi parempaan ymmärtämiseen. - E edit: tai antaa olla ; jätän tämän saastafoorumin nyt.
Vs: Polaroid valmistumis Jos kerran väität että valehtelen, niin laitan yksärisi tähän. Minusta tuo on uhkaavaksi käsitettävä. En pelkää, en vaan vastaile tuollaisiin. Täällä olen Porvoossa osoiteeni ei ole salainen. [QUOTE> [/QUOTE]
Vs: Polaroid valmistumis Jari mun mielestä toi ei ollut yhtään uhkaava ja sitä saa mitä tilaa. Jari sä osaat ottaa hyviäkin kuveja joten lopeta noi polaroidi räpsyt mistä viis vee muksukin sanois et on ihan täyttä paskaa. http://www.kameraseura.fi/kamerafoorumi/saannot/netiketti.html Jari lueppa toi netiketti.
Vs: Polaroid valmistumis No niin .., Mikä siis uhkaa? Oikeudenmukaisuusko, kiusantekijä? Tottakai lopetan tuon harrastamasi julkisen herjaamisen jos et itse osaa olla lopettamatta ja siihen on konstit - luulitko että voit jatkaa sitä ilman seuraamuksia ? Tätä palstaa seuraavat nyt muut puolestani ja ilmoittavat, jos auot vielä henkilökohtaisia nettisylkyjäsi. Ja tekemisistäsi vastedes myös vastaat. Onko selvä ? Jätit kertomatta että sait varoituksen, "kova jätkä". Mutta pidähän tämä foorumi kaatopaikkanasi, menen suosiolla pois mielisairaalta palstalta. Tämä vinksahtanut sirenshow -foorumi ei oikein ole vaivan väärti käydä. Yhden henkilön annettiin pilata ok palsta. Hei sitten !
Vs: Polaroid valmistumis Mäkin vietän nykyään enemmän aikaa tuolla kameraseuran foorumilla. Siellä ei sentään ole henkilöön kohdistuvaa vittuilua. Sama netiketti sopis tännekin. Ehdotankin et mut lisättäs tän foorumin valvojaksi niin ensiksi lupaisin kitkeä nuo Sirenin jutut aika alta yksikön.
Vs: Polaroid valmistumis Tämä on aika jännittävä toteamus ja välinevalinta henkilöltä joka on aiemmin aloittanut ketjun otsikolla "Voi menis tämä hipstamatic pelleily nopeasti ohi", missä pääargumentti taisi olla että hipstakuvien lookiin ei pääse itse vaikuttamaan, vaan sen on joku insinööri jossain korporaation syövereissä määritellyt.
Vs: Polaroid valmistumis Vaikuttaa totaalisen kuolleelta forumilta. Siellä on varmaan tehokkaat moderaattorit. En viitsinyt rekisteröityä, mutta otsikoiden perusteella taitaa melkein viikoittain joku jotain kirjoittaa. Toki myönnän, että aika rajusti täällä nuo muutamat henkilökemiat törmää, että voisi HAL:n ohjeita noudattaa:"Look Dave, I can see you're really upset about this. I honestly think you ought to sit down calmly, take a stress pill and think things over."
Vs: Polaroid valmistumis En voi kieltää, että ei olisi hieman samaa, polaroidien hinnat on sen verran korkealla, että en nyt ihan pelkkiä polkupyöränsatuloita tai postilaatikoita hirveesti raaski kuvata. Yllä olevasta syystä tulee polaroidien kohdalla välillä harkittu mitä kuvaa.