Vs: Polaroid projekti Suosittelenkin sulle Est, että seuraavan kerran kun alkaa paine kasvaa, niin pistä yksityisviestiä. Jää pahimmat epäloogiset sekoilut ja vittuilut muilta väliin. Ja foorumikin säilyy sopuisampana, niinkuin olet itsekin useasti toivonut.
Vs: Polaroid projekti Samoin, neiti silakka (sinähän se aina liimaudut piipittämään mun viesteistä, en tiedä miksi - oletko ehkä rakastunut ?). Mulla on ihan rento olo (ei paineita, olen muutenkin varsin sopuisa ukko) - just tulin sköneltä fotaamasta. Söde ilma - poutaa mutta kivan raikas skidi blosis. Yritäppäs -jotenkin- helpottaa paineitasi. Peukalo ... ? Tsemppiä, silakka. T Erska
Vs: Polaroid projekti Kuva varsinaisessa sommittelussa ei ole juur mitään vikaa. Kuva itsessään ei herätä mitään ajatuksia mihinkään suuntaan. Se mikä on itselle uutta voi olla jollekkin vanhaa ja tylsää, sekin pitää ottaa huomioon. Kannattaahan sitä projektiaan jatkaa jos kiinnostaa, tiedä mitä sieltä löytyy. Lopputulos on tärkein. Kuvausvälineet on vain keino sen toteuttamiseen, ei itse tarkoitus. Tätäkin on veivattu täällä, ikuisuus kysymys.
Vs: Polaroid projekti Enpä tiedä vielä itsekkään varmasti mitä saan aikaan, tuleeko edes mitään esitettävää? Omallakohdallani, täysin erinlainen juttu siihen mitä olen vuosia tehnyt, voi tuottaa jotain uutta? Myönettäköön että on aivan järjettömän vaikeaa miettiä mikä olisi kuvan arvoista, eilen kun kävin Helsingissä, mulla oli toi matkassa, eikä tullut ainuttakaan juttua vastaan mistä olisn ottanut kuvan. (en tosin ollut kuvaamassa, oli toinekin kamera matkassa mutta en siis silläkään kuvannut.)
Vs: Polaroid projekti entäs toi Ops! Helsinki Polaroid? Anyway, tämän projektin arvo lienee muualla kuin tuossa yksittäisessä kuvassa joka tosiaan ei sinällään ole kovin kiinnostava - mutta osana kokonaisuutta, ehkä...