Kehitinpä tapojeni vastaisesti kaksi kinonegaa samalla kertaa. Acros 100 ja RPX400. Mietin, että pistänkö standinä kuten hyviin tapohihini kuuluu, mutta äh, olinhan kehittänyt HC-110 mainion allround ajan eli 10ml/10min, asteiden ollessa noin 19C. Kumpikin kehitys näyttää oikein hyvältä.
Vs: Kehitysjuttu Tyhmä kysymys: 10ml mihin määrään? Oletan että litraan. Ja että oliko nämä samassa purkissa samaan aikaan?
Vs: Kehitysjuttu No itseasiassa kahden rullan annos oli 20ml/500ml, meinasin mainita mutta unohdin. Ja samassa purkissa. Ehkä RPX400 ei toisaalta onnistunut niin hyvin, turhan tummaa tuli ja rakeista. Täytyy tviikata vielä. Jos vaikka jättäis 2 viimeistä minuuttia agitoimatta. Hitsi kun kokeilin joskus ammoin kuvattuja filmejä, niin ei muista oliko mulla esim suodinta ja kuinka hämärää olikaan kun kovin pilvinen päivä oli.
Vs: Kehitysjuttu Mä oon saanut kivaa jälkeä RPX 400 ja tolla H-seoksella(1+63) eli 6ml kehitettä ja 378ml vettää per kinorulla, 12 minuutin uitolla. Valotuksessa oon ruvennu suosimaan aukoin tai vähän vajaan ylivalotusta niin kuvat huomattavasti parantuneet.
Vs: Kehitysjuttu Joo mulla on alivaloittuminen ollut ongelmana. Tosiaan tuo mun kaava tosiaan on ylikehittänyt myös.