Vs: Polaroid kimppatilaus, Impossible Shop Pääasiallinen ero on herkkyydessä. Olen joskus 1900-luvulla käyttänyt 600-filmiä SX-70:ssä. Tässä artikkelissa kuvatulla tavalla tein aikoinani minäkin: http://camerapedia.wikia.com/wiki/Polaroid_SX-70 Kameraa joutuu hieman tuunaamaan poistamalla harmaasuotimen valotusmittarin edestä.
Vs: Polaroid kimppatilaus, Impossible Shop Kasetti on sama. Herkkyys vain vaihtelee. 100 ASA kameralla voi kuvata 600 ASA filmiä niinkin, että filmikasettiin viritellään päällimmäiseksi ND-suodin. Olen kuvitellut että paristot olisivat samoja kaikissa kaseteissa, Spectra mukaanlukien. Näin ollen voisi olla mahdollista ladata tyhjä spectran kasetti 600-filmillä, jos ne vain tulee ulos sieltä. Tuolla hammaslääkärikameralla kuvaus onnistuu kyllä väärän formaatin filmilläkin, jos vain riittävästi vippaskonsteja keksii.
Vs: Polaroid kimppatilaus, Impossible Shop Joo, no mä aloin suunnitella ja rakentaa systeemejä, et voisi kuvata tavallista laakaa. Katotaan kuin käy. Tjaa, onhan tuota näköjään Spectra filmiäkin saatavilla IP:ltä.