Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Sapatti // MUOTOKUVIA

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana kattimat, 18 Joulukuu 2010.

Quiet friends.

1. jpp2

jpp2 Active Member

2 522
    2
    38
    Vs: Sapatti // MUOTOKUVIA

Näyttää hyviltä monella tavalla, mutta ainakin näytölläni kovin tummia.

2. Vs: Sapatti // MUOTOKUVIA

Minun mielestäni eivät ole liian tummia vaan muun valaistuksen myötä juuri sopivia, eli hyvä kuvasarja :)
    Tuo pehmeävalo ja kuvien lievä pehmeys sopii myös .

3. Vs: Sapatti // MUOTOKUVIA

Kiitos :)

Kehittelen tässä varmuutta yhtä valokuvasarjaa varten. Nämä tuntemattomat hiljaiset ystävät on kuvattu pienessä makuuhuoneessa, yhdellä päivänvalolampulla.

Että sellaista sankarikuvaajameininkiä.. Ennen helmikuuta pitäisi parittaa akkusalama fieldiin ja virittää siihen spottimainen pehmennin.

Chelsea ja Magnum kutsuvat!
    :D :D

4. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

Ihan jees sinäänsä ja varmaan tulee hyvää lopullisis, mut lähikuvis noi nenät korostuu aika älyttömästi.. sit vielä kiiltopiste nenänkärjessä ni on aika maalitauluja klyyvarit... toisinsanoen catchlightit silmiin ei nenään?

5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Jotenkin kivan oloinen sarja. Tuli hyvälle tuulelle tästä. Hiukan minua kyllä häiritsi valaistus joka ei oikein toiminut. Päävalo ja tasoitus valo saisi erottua. Siten kasvoista nousisi muodot esiin. Ihan ekana vasemalla olevassa miehessä hiukan sitä tyyliä onkin.

6. Vs: Sapatti // MUOTOKUVIA

Tänks!

Pitää miettiä tuota hinkkaamisen tasoa. Todennäköisesti pidän kuitenkin homman erittäin simppelinä, tosiaan yhdellä valolla ja satunnaisissa tiloissa, ja keskityn 100% kontaktiin.

Itse asiassa se valokin tulee olemaan paljon huomaamattomammassa roolissa ja kuvatkin oikeastaan täyttä dokkaria mutta siitä sitten enemmän IN THE FUTER.

7. Vs: Sapatti // MUOTOKUVIA

The Pearl