En mä siitä tiedä, mutta onpahan makea kuva. Tosin se kärsii kontrastin puuttesta. Namikka kaakkoon paranee. Hiukan pidemmällä katsomisella alkaa tökkiä tuo lintujen sama asento, aavistuksen liian klooneja ovat.
kivasti shopattu,en kyllä menisi kontrastia lisäämään,kahta kauheammin puhkeaisi tuo vasen yläkulma, toki voihan se jättää ulkopuolelle.kuva muuten oikein mieleiseni.
Mua se semmoinen puhkeaminen ei haittaisi ollenkaan, mutta tuo utuisuus lintusten päällä haittaa, niiden kun pitöisi olla mustia. Ja niihinhän on helppo lisätä paikallisesti kontrastia.
No linnut on tarkoituksella samassa asennossa,Työn nimikin sen sanoo.Ja jos ne olisivat mustia niin ne hyppäisivät silmille.Ainaskin mun mielestä.
Miksi niiden pitäis olla mustia? Kontrastia, kontrastia, aina vaan lisää kontrastia... se on hyvä noin. Ja lintujen kloonimaisuus on sanoma: "olemme kaikki tappajia, ilmojen armeija, vapiskaa maan matoset".
Mä olen sellainen kontrastinen kaveri. Miksei lisää kontrastia on ihan yhtä hyvä kysymys, minusta se näyttäisi paremmalta kun linnut olis tummia, turha siitä on jankata vastaan.