Vs: Valotusmittari Toimivan tiedämme ja valitettavasi Leningrad-merkkisenkin tiedämme, toimivaa Leningrad-merkkistä emme. Toverimme Kari (Kto) myy tuolla myyntipuolella toimivaa. K.
Vs: Valotusmittari Heh, myönnän että kyseessä on harvinainen otus. Ei kuitenkaan täysin olematon, sillä olen tuollaisenkin joskus omistanut. Karilla on tosiaan myytävänä hieno mittari - tähän tarkoitukseen vähän liian hieno.
Vs: Valotusmittari Hmm.. mulla on jossain toimiva Leningrad-7. Pitää tsekata. Löytyy myös toimiva ja huisin hieno Sverdlovsk-4; neukkumittareiden James Brown! ACP - Sverdlovsk-4
Vs: Valotusmittari Moro, onko Lenigradilla väliä, no. 6 kmonta vuotta käyttämättömänä. <EMAIL email="Devilwrench@gmail.con"]Devilwrench@gmail.con</EMAIL>
Vs: Valotusmittari Kiitokset tuosta! Koko päivä ollut hauskaa kommentin ansiosta. Neukku James Brown... Ja joo, mittari todella näyttää siltä! Priceless..
Vs: Valotusmittari ei kait tolla mitään tekemistä calcu-lightejen kans ole.. mut joo, hyvä mittari.. ollut itel käytössä jo joku 10vuotta.. toka menos, ku ekan hukkasin vuos sit..
Vs: Valotusmittari Jee!! XP!! Sattumalta uusihankinta XP mukana. Mun - toistaiseksi - eka, joka ei ole kertaakaan vaatinut patterijousien rukkaamista. Hmm.... en ole edes uskaltanut avata koko patterikantta... Keskeltä puuttuu sellainen ruuvi. Ostan mielelläni! Mutta ei tää kyllä mikään neukku/jenkki James Brown ole.... tää on oikeesti ruma...