Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN ***Varattu***: Fuji C41 kemiaa

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana randomm, 27 Elokuu 2010.

1. randomm

randomm Active Member

1 073
    0
    36
  2. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63
    .

.

3. randomm

randomm Active Member

1 073
    0
    36
    Vs: M: Fuji C41 kemiaa

Siis Macon hinnasta sekä postikuluista osa tuntuisi minusta reilulta. Mulle tulee sieltä muutakin, mutta pääosan painosta laskettavista postikuluista tulee tästä kitistä.

4. Vs: M: Fuji C41 kemiaa

Löytyykö tuosta setistä käyttöohje jostain? Kuinka tarkasti lämpötilat pitää saada kohdilleen?
    "Yhden limupullon" osuus voisi kiinnostaa. Paljonko siitä pitäisi maksaa noudettuna?

5. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Kyllä kuvaa tulee vaikkei 0,1 asteen tarkkuudella oliskaan lämpötilat ja on niissä toleransseja muutenkin. Lavuaarin vesihaude riittää mainiosti ja ilmankin pärjää kun vaikka 39 asteesta aloittaa. Kehitysajat on reilu 3 minuuttia, joten ei jäähtymistä hirveästi edes ehdi tapahtua.. Eikä se niin tarkkaa ole muutenkaan.

Kuitenkin skannaatte ne ettekä halua vanhoilla arvoilla paria eri satsin rullaa RA-4 -prosessissa vedostaa (jolloin hyväkin tarkkuus olis ehkä toivottavampaa ettei mee niin hakemiseks saman filmilaadun eri rullien kanssa - skannatessahan automaatti kuitenkin korjaa ne sinnepäin) =).

6. randomm

randomm Active Member

1 073
    0
    36

Mjaa, enpä osaa arvata mikä se limupullon hinta on... kittiin kuitenkin kuuluu 4 eri kylpyä niin useampi pulloja siitä tulee jokatapauksessa. Laittaisin mieluiten koko hoidon puoliksi niin ei mene ihan lääräämiseksi.

Oon itse tehnyt Tetenalin vastaavalla kitillä ja ihan kuvaa siitä tulee vaikka lämpötilat on kuumemittarilla arvottuja. Toki aikaa saattaa sitten mennä sitten skannauksen jälkeen värejä säätäessä, mutta mulle se on vaan vauvanhoidon ohessa terapiaa, ja sitäpaitsi ColorNeg PS pluginilla värit pläjähtää aikalailla kohdilleen suoraan :)