Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN POISTETTU MYYNNISTÄ Canon FTb + tarvikkeita

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana toninikkanen, 26 Huhtikuu 2013.

  1. toninikkanen

    toninikkanen Active Member

    1 628
    0
    36
    Terve,

    Heräsin tässä juuri siihen että mun ainoa Canon FD-runkoon sopiva linssini on Asahi Super Takumar 55/1.8 ja sekin toki vain adapterin välityksellä. Niinpä ostin linssille sopivamman Pentaxin rungon ja nyt päättyy vuonna 2005 aloitettu Canon FD-tavaran omistaminen viimeistä nippeliä myöten. Eli myyntiin:

    Canon FTb QL-runko, kulunut ja etsimessä näkyy jonkinlainen halkeama, silti täysin käyttökelpoinen ja toimintavarma runko, olen kuvannut tällä silloin tällöin vuosina 2006-2012 ilman ensimmäistäkään ongelmaa. Mittari toimii myös hyvin ainakin aidolla PX625-patterilla (ei todellakaan kuulu kauppaan).

    3 FD-linssin takatulppaa, uutta tuotantoa Intiasta, merkiltään Sonia, pakkauksineen.

    3 M42->FD adapteria, merkistä ei tietoa, yhdessä mukana pakkaus.

    13mm "Breech Lock"-loittorengas, valmistajan nimeä ei näy.

    Koko hoito 55 euroa postikuluineen, älkää viitsikö tinkiä, jos hinta on kova niin myy vaikka pari adapteria ja runkotulppaa pois niin johan kustannukset puolittuvat.

    Niin kuin kaikki muukin tavarani, sijaitsevat nämäkin Berliinissä ja toki saa noutaakin, mutta oletettavasti kaupat tehdään kuitenkin käytännössä postitse :)
     

    Liitetyt tiedostot:

  2. toninikkanen

    toninikkanen Active Member

    1 628
    0
    36
    Vs: Canon FTb + tarvikkeita

    Kerran nosto ja jos ei mee niin sitten ebayihin, jossa olen viime aikoina päässyt todella hyvin eroon roinistani.