Myydään otsikonmukainen objektiivi. Etulinssissä puhdistusjälkiä, eivät haittaa kuvaamista. Ulkopinnoilta (siis maalipinta) objektiivi on kulunut. Ei haittaa käyttöä. Aukot 2.8-22. Aukkosäätö toimii jouheasti. Tarkennus toimii pehmeästi. Hinta 100 euroa + postit. Saa myös noutaa. Objektiivi Oulussa YV tavoittaa.
Vs: Takumar 105/2.8 M42 No ei tunnu menevän. Ja jos ihan totta puhutaan, tässä on aika paljon enemmän hintaa kuin mitä itse tästä olen maksanut Tehdäänpä niin, että otan vehkeen käyttöön. Eli poistetaan tämä myynnistä.
Vs: Pois myynnistä. Takumar 105/2.8 M42 ^ Taisi olla sääntöjen vastainen turha nosto. Samoin kuin jokainen MYYTY -nosto. Niin kai tämäkin kyllä... :
Vs: Pois myynnistä. Takumar 105/2.8 M42 Jos nää oikeasti olis näin arvossaan, niin mielelläni luopuisin omasta "ylimääräisestä" Super-Takumar -versiosta.
Vs: Pois myynnistä. Takumar 105/2.8 M42 Hienoja lasejahan nämä. Itse tosin keskittynyt lähinnä SMC -malleihin ja käytön jälkisiin yksilöihin, ovat halvempia ja kun ne kuitenkin laukussa pyöriessään kuluvat. Uusimpana hankintana 17 -millinen kalansilmä, se tosin ilman SMC -pinnoitusta.