Vs: Lady in black(hat) Totta turisette. Pitääkin koittaa jos sais taiottua böönan esiin, vaikka digitaalista suodinta vaihtamalla. Harri
Vs: Lady in black(hat) Minusta hattua erikoisempaa on, että k.o. böönalla on kaksi vasenta käsivartta. SITÄ ei usein näe.
Vs: Lady in black(hat) Oon Estin kanssa samaa mieltä ,että tytöllä on useampi käsvars ja piä hukkuu tuonne hattuun. edit se olikin Sakke
Vs: Lady in black(hat) Nyt vasta hokasin tuon valkohattuisen, siinähän on kivasti black ja white tuon mustahattuisen kanssa. Tää kuvahan on mun mielestä kyllä ihan ok väreissä, tuo musta hattukin näkyy paremmin. Mutta on vaan nyt musta hetki näitten kuvien kanssa. Harri
Vs: Lady in black(hat) Jos sinulla on Olympuksen ohjelman ohella jokin "oikea" kuvankäsittelyohjelma, jossa on Channel Mixer -toiminto tai vastaava, voisit sen avulla aika vapaasti valita, miten hattu erottuu taustastaan (elleivät ne ole saman väriset).
Vs: Lady in black(hat) Mulla on vaan Pentaxin mukana tullut ohjelma, Gimp2 ja olympuksen oma ohjelma, mitään näistä en hallitse mielestäni hyvin. ehkä joskus osaan. Harri