Vs: Kesää odotellessa... Onkos porukat kateellisia, jos jollain muulla on hyvä kuva vai miten näin vähän keskustelua tästä?. Minust ihan helvatan hyvä kuva.
Vs: Kesää odotellessa... Ei varmaan kukaan katellisuuden takia ole jättänyt kommentoimatta.Kuvaa pitää katsella hetki ymmärtääkseen sen .Hieno tulkinta.
Vs: Kesää odotellessa... Hieno joo, ajatus lentää. Harvoin itse tykkään tämmöisestä mutta nyt kyllä. V-MS
Vs: Kesää odotellessa... Katselin sitä hetken "oikeinpäinkin". Kyllä siihen tulee surrealismia nimenomaan näin. Kuin vanhaan leikkaa ja liimaa tyyliin. Ja se on hyvä.
Vs: Kesää odotellessa... Onhan upea peili! Ihan mielenkiintoinen yksityiskohta tuo laiturisetti, mutta minun makuun kuvana toimisi paljon paremmin, jos sen rajaisi pois. Magee kuva kuitenkin.
Vs: Kesää odotellessa... Niin on. Ja tästä voisi varmaan tehdä myös erilaisia versioita. Realistinen: kuva oikeinpäin. Yksinkertaisttettu: laituri rajattu pois. Mutta tämä on kyllä nykyiselläänkin sekä huikaisevan kaunis, että hyvä.
Vs: Kesää odotellessa... [QUOTE> [/QUOTE] Minä en tykkää. Ei tässä ole mitään kadehdittavaa. Ei vaan iske. Laadullisesti huono ja liian venyvä.
Vs: Kesää odotellessa... Ai hitto kun on hämäävä kuva. Kun tuota kääntelee tulee ihan epätodellinen fiilis ja tuntuu kuin koko maailma pyörisi. ...outo fiilis selvinpäin ;D
Vs: Kesää odotellessa... Kiitos kommentoijille mielenkiinosta kuvaa kohtaan. Ja varsin teknisesti onnistunut lämmittää mieltä