Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Uusi pyörä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heppu, 13 Marraskuu 2005.

1. Heppu

Heppu

384
    0
    0
    jota piti käydä kokeilemassa.
    Kuvasta kommentteja, kiitos.

2. Ostiko käytettynä vai ihan uusi?

3. Heppu

Heppu

384
    0
    0
    Tulen uuuuuuusi

4. vn

vn

1 464
    0
    0
    Ihan toimiva kuva aiheesta (lajia tuntematta enempää). Vauhtia riittää ja pannaus kohdallaan.
    Hauska yksityiskohta mielestäni on noiden pyörien eri pyörimisnopeus. Tai kuvasta ainakin saa sen käsityksen.

Vesku

5. Hyvä ja vauhdikas kuva lajista.
    Ja onnea uudelle pyörälle :eek:)

Joo, ne ruukkaa oleen nuo moottoripyörät vain 1:llä pyörällä vetäviä ja ei siellä kannata ilmassa pitää kahvaa pohjassa....

6. Itseasiassa se riippuu tilanteesta eli tyhjääpyörivan takapyörän kierroksilla vaikutetaan pyörän lentoasentoon eli mennäänkö vaakatasossa keula ylhäällä vai keula alhaalla.
    Kun pistää kahvan pohjaan ilmassa niin peräpainuu alas, jos taas pysäyttää takarenkaan jarrulla niin perä nousee ylemmäs. Tällätavoin saadaan haluttu alastuloasento.

7. Heppu

Heppu

384
    0
    0
    Nieppi tuntee lajia, etujarrua kun käyttää niin lentokulma muuttuu huomattavasti rajummalla liikkeellä, sen käytöllä mennään yleensä keulan kautta ympäri jos et hallitse tekniikkaa hyvin.

8. Näemmä tuntee.. mä en koskaan oo crossia ajellut, tosin joskus 15-17 välissä tuli noita mettäpolkuja sahattua Husqvarnalla ristiin rastiin. Eipä tarvinnu paljon loikkia =)

9. Tämä riippuu myös käytettävästä vaihteesta, jos tulet kaasu pohjassa johonkin hyppyriin pienellä vaihteella ja huomaatkin, että nyt mennään etukautta ympäri, siihen ei sitten enää auta kaasu. Isompi vaihde auttaa jonkun verran tässä tilanteessa.

Kuvasta: Ihan OK.

10. Ei riipu kun alla on kunnon nelari ;D

11. No joo, nykyään on tullut nelarit missä riittää VÄÄNTÖÄ :D

12. Heppu

Heppu

384
    0
    0
    Tämä nimeomaan on nelari, sitä en tiedä onko kunnon, mutta kuitenkin.
    Potkua on kuitenkin ihan erilailla kun kakstahtisessa.

13. no mä olen old school häiskiä, ei silloin ollut vielä nelareita kun mää vingutin montuilla. tai jos oli niin niitä kivitettiin.

14. Eli ajelit -53 sixdays jawalla ja heittelitteki kivillä Ariel kuskeja :D

Mä olen huomattavasti nuorempaa kastia ja treenasin sannalla 350 honda fourilla eikä kukaan kivittäny sormella osottelivat mut eivät kivittäneet ;D

15. Oih Santa <3 Mä kirjaimellisesti hyppäsin aikoinaan sen uuden varikkohyppyrin yli ekan kerran paskat housusssa :D kovat jätkät treenaa vaikka ripulissa!