http://www.geizhals.at/deutschland/a122073.html kertoo että mm 4gb CF SanDisk Extreme III:n hinnat ovat Saksassa on noin puolet sen mitä suomessa (verkkokauppa.com: 440.90, saksa: reilu 200e rahteineen). Omia sormia syyhyttää ainakin sen verti että mitä luultavimmin aion kaiketi hankkia tuolta jotain. Edit: vaihdettiin 2gb kortin linkki 4gb kortin linkkiin...
Mitä ihmettä! Tahtoo kanssa 4GB kortin. Jos nyt lähiaikoina tilailet niin pistä vaikka yksäriä jos yhteistilaus olisi mahdollista. Sovitaan sitten tarkemmin. On mulla visa, mutta jotenkin olen vältellyt sen käyttöä nettiostoksissa. Visalaskut menee sitäpaitsi "hallituksen" kautta
Tässä yritän kasata Turun alueelta porukkaa kasaan. Itse olen silmäillyt www.grosche.de:n tarjontaa, joka tarjoaa vain etukäteismaksua, eli tarkoittaa tilisiirtoa. Mutta tavarat tulevat perille UPS:llä.. Jos jollain on kokemuksia em. lafkasta niin ilmoittakaa, mutta omalle silmälle vaikuttaa pirun asialliselta mestalta. edit: Kerola huomautti että topfotolla on myös samansuuntaiset hinnat. Sen ollessa luotettavampi kuin (ainakin itselleni) tuntematon Grosche, mieltäni lämiittää enemmän sieltä tilattu tavara. Lisäksi Topfoto näyttäisi suostuvan postiennakkoon, joten boonusta vielä. Nopea laskutoimitus: 5x4GB CF Extreme3 = 1136,49e sisältäen rahdin ja 16% alvin. Se tekee 227.30e per muistikortti...