Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Yhteys

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 5 Syyskuu 2005.

1. Anonymous

Anonymous Guest

ja lisää koirakuvaa. Phuh!

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Klassinen tilanne koiranomistajalle. Hyvä otos.

3. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    tää on näitä koirakuvia mistä keksii jotain sanottavaakin :D

kuvanakin hyvä, mitä nyt toi lampunkupu leijuu ilmassa. tykkään sävyistä.

koominen tilanne, "en minä ole tietoinen siitä, että mun koira aikoo just kusta.." ja kuva on myös hyvä esimerkki fleksin väärinkäytöstä: eri puolilla polkua niin pitkällä ku narua riittää. jes. pyöräilijät kiittää.

4. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Olisin "simosmaisesti" rajannut ylhäältä tuon taivaan poies. Hyvä tilanne, hyvät sävyt ja erinomainen koirakuva.

5. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Heh, mikäs se "simosmainen" taivaanrajaus on ?

Kuvahan on hyvin pongattu.

6. Anonymous

Anonymous Guest

Joo tää oli jo mulla cropattuna panoraamamaiseksi, mutta peruin sen sitten. Ei sellasta ole tullut aikaisemminkaan harrastettua, enkä aloita nytkään ;).

7. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Hyvä kuva, jossa tarinaa, ei pelkkää kusetusta ;)

Aidosti mielenkiintoinen, vaikkakin tuo lamppu keskellä tarttuu melkein heti silmään (ehkä cloonilla tappaen.. ;) Kuvassa on aika massiivinen bokeh tai sitten blurria on enemmän kuin luonnon konsteilla, ei huonoa ollenkaan.Terävyysalue passelisti kohdallaan.

Ei noita panoraamoja kannata croppaamalla rakennella, pieneksihän nuo tiedostot silloin käy, tämä on hyvä tällälailla.

8. Sinäkin brutukseni!
    Pitääkö munkin alkaa kuvata piskejä?
    Tehdäänkö niin, että yksi viikko vain koiria ja sitten ei enää ikinä?

9. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
    Kunnon lisäteho (ja koomisuus) kuvaan tulee aika yllättäen tuosta avatarin kuvasta! Hehee. Ja aika nappiin on onnistunut myös kuvan "lämpimän oloinen" yhteys koiran ja isännän välillä ja kuvan nimi "yhteys". Narullahan ne on yhteydessä toisiinsa, mutta muuten ovat omissa maailmoissaan... Hieno oivallus.