Vs: Plustek skannerin testaus Vuescan ainakin antaa ymmärtää multipassin aikana että valotehoa lisättäisiin toista kierrosta varten... en toki tiedä mitä oikeasti tapahtuu.
Vs: Plustek skannerin testaus Musta tuntuu, ettei mene mutu -tuntumalla. Mä kerran katsoin nuo skannaukset tarkasti läpi, ne ovat jonkun ulkoisen kovalevyn kätköissä, enkä niitä enää jaksa kaivella. Itse menen tuolla plustekilla ja keskikoon skannaan digikameralla Uskokaa nyt, kun mä sanon. Säästäkää omaa aikaanne, uskokaa. TJukka
Vs: Plustek skannerin testaus Tai me köyhät. Laatua saa jos näkee vaivaa, mutta vaivaa saa tosiaan nähdä.
Vs: Plustek skannerin testaus Nega suurennuskoneen pitimeen, pidin valopöydälle ja kamera jalustalle, makro-optiikka, ei sen kummempaa. T Jukka
Vs: Plustek skannerin testaus Viittasin vaivalla koostamiseen useammasta kuvasta, jotta saisi kaivettua enemmän infoa negasta irti...
Vs: Plustek skannerin testaus Jukkis, Watanen ym. ottaisitteko croppeja noista skannauksista ja laittaisitte niitä. Kiitos.
Vs: Plustek skannerin testaus No tuossa ainakin tuo flextightin skannausjälki....eipä ole valittamista. Siihen verrattuna plustekin ongelma ei tuntuisi olevan niinkään tarkannustasossa, vaan yksinkertaisesti siinä, että optiikkana on joku pullonpohja.... http://www.kameralaukku.com/portal/inde ... 5.100.html"]http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,59015.100.html T Jukka
Vs: Plustek skannerin testaus No on rumpuskanneri ihan eri sfääreissä. Tässä vielä yksi käsittelemätön V700:lla skannattu kuva (sekä croppi). Epsonin oma softa ja värinegana skannattu FP4+
Vs: Plustek skannerin testaus Tuota Konica Minolta 5400 II:ta on pirun hankala löytää enää mistään. Harmi.
Vs: Plustek skannerin testaus Minä en ainakaan Minolta Dimage Scan Elite 5400 (ykkösen) kohdalla luota tuohon. Siis kyllä ne valinnat näkyy siellä, eli skannerin pitäisi tukea multiexposurea ja multisamplingia, mutta jos se oikeasti tekisi niin pitäisi sen varmasti näkyä jäljessäkin.. Toimiiko tämä todistettavasti muilla skannereilla?
Vs: Plustek skannerin testaus randomn: jos olet hollilla, laitas tolla mun lasihässäkkä "ColdLight" zydeemillä Epsonilla skannattua vähän framille.