Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Plustek OpticFilm 8200i ja sen ongelmat

Keskustelu osiossa 'Kuvankäsittelynurkkaus' , aloittajana JJJJ, 2 Joulukuu 2025.

Tags:
  1. JJJJ

JJJJ Member

415
    4
    18
    Plustek 8200i tekee tummaa jälkeä. Histogrammin korjauksella tai pipetillä ei tunnu saavan kunnon jälkeä.

Enti miten päivitetään SilverFast 8.0 ohjelma.

2. JJJJ

JJJJ Member

415
    4
    18
    Lisäksi tekee Unknow error virhettä, eli jättää skannnauksen kesken.

3. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 922
    7 293
    113
    Muistaakseni mulle on tullut sähköposti, kun on päivitys saatavana, parempaan versioon saa ainakin päivitettyä, kun kirjautuu sivulle.

4. MartinN

MartinN Active Member

588
    69
    28
    Silverfast 8 näyttäisi olevan ladattavissa sarjanumeron ja emailin antamalla. Itselläni on käytössä 8.8.14 joka taisi olla viimeinen 8 versio ennen kuin 9 korvasi. Koko silverfast 8 oli buginen ja vasta viimeiset versiot alkoi toimimaan jokseenkin siedettävästi. Itse käytän sekä 8 että VueScan, Vuescan:in automaattivärikorjaus on mielestäni parempi, mutta se on piilossa, ja koko käyttöliittymä Vuescan:ssa on ihan hirveä. Eikä Silverfastkaan loista. Rutto tai kolera.

5. MartinN

MartinN Active Member

588
    69
    28
    Korjaan 8.8.0r25 on viimeinen versio kasista.

6. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 922
    7 293
    113
    Mä skannaan nykyään raakana ja teen LR:ssa tarvittavat säädöt.

7. JJJJ

JJJJ Member

415
    4
    18

Ne viestit menee sinne ensimmäisen omistajan sähköpostiin.

En edes muista keneltä olen tämän ostanut.

8. MartinN

MartinN Active Member

588
    69
    28
    Kannattaisi olla Silverfast:iin yhteydessä ja rekisteröidä SF sarjanumero itsellesi. Sen jälkeen varmaan pääsisi lataamaan.