Vs: Potret En analysoi potretteja kun sen tekee ne jotka sen homman osaa. Mä juttelen niistä asioista jotka minua koskettaa ja tämä on aivan ihana kuva, varsinkin kun kuva pystyy tälläisen herkän tunnelman välittämään meille. Ja kyllä tämä mallikin on aivan ihana, sellainen rinsessa.
Vs: Potret Kyllä vain, kiva ja persoonallinen potretti. Hyvä kesäinen valaistus. Hauska nähdä Timppikseltä tällaisiakin kuvia (katselen kyllä edelleen mielelläni niitä rantakiviä ja -maisemia).
Vs: Potret Jotain taianomaista, kaunista. Minä pidän tuosta kuvasta. Poikkeaa yleensä esittämistäsi (joista myös olen aina pitänyt). Ilman nuolemisia, mä vaan pidän ! - Erska
Vs: Potret Jeah, silmät ovat sielun peili, hieno valaisu, hieno kuva, sen enempiä analysoimatta. Pidin.
Vs: Potret mahtava, enkelimäinen keijukainen! korva pitäisi näkyä enempi tai vähempi, nyt jää miettimään että onko se korva ollenkaan.. no ehkä se onkin sitten ihan hyvä ,) harmooninen ja taulumainen, tykkään väreistä ja sävyistä. ilme tukee tunnelmaa, silmistä tykkään erityisesti ja sävymaailma jakaantuu silmiä korostamaan.