Tässä olis muutama musiikkikuva. Kuvat on elämäni ensimmäiset lajissaan. Saa kattoa tai olla kattomatta. Kaikki kommentit huomioidaan. Kiitos ja näkemiin. Lisää kuvia -> Music
Vs: Musiikkikuvia (ensikertalaisena) Tämä alimmainen kuva on mun makuun ihan jees ja teknisesti onnistuineita ovat toisetkin. Ketä nää on?
Vs: Musiikkikuvia (ensikertalaisena) Tossa viimeisessä on kyl hienot värit ja muutenkin hyvin onnistunut. Keikoilla kuvaaminen on kyl haastavaa hommaa joten hyvin olet pärjännyt jo ensimmäisellä kerrallla.
Vs: Musiikkikuvia (ensikertalaisena) Oikein kivoja ekoiksi. Ekassa on kivat sävyt, mutta vähän ikävän huomiota vetävä tuo teksti. Toisessa mielenkiintoinen tilanne, vaikka saattaa vähän hymyilyttää. Mutta parempi kuin pokerinaama, mitä aloittelijat usein kuvaavat. Sävyjä itse vääntäisin rankemmaksi kun kerran hiukset jo valmiiksi hukkuu taustaan. Nyt siis on vähän tuhkanharmaa minun silmääni. Kolmas on kiva. Ehkä sivuilta ja päältä vähän kroppailisin, nyt on setä ikään kuin vähän luisumassa pois kuvasta. Nää on vissiin RAW:na kuvattuja? vinkkinä että sen lisäksi että säädät sen valotuksen niin että kanavat ei pala puhki (jollet sitten taiteellisista syistä halua polttaa niitä puhki, semmoistakin kuulemma tehdään), niin kannattaa katsoa mitä se brightness-säätö tekee (ja sitten varsinaisen kuvankäsittelyohjelman puolella säätää kontrastit ja värikylläisyydet kuntoon). Niin siis kaikenkaikkiaan pointti oli, että minun silmääni ovat vähän tummia osa tuolla linkin takana. Sulla tosin saattaa olla ylikirkas älseedee jolla ne näkyy nätisti .
Vs: Musiikkikuvia (ensikertalaisena) Joo kuvasin RAW:na. Valitettavasti mulla ei ole mitään RAW-käsittelyohjelmaa. Ainoastaan kameran mukana tullut PictureProject. Sillä ohjelmalla ei pysty kovin kummosia säätöjä tekemään, enkä ole sitä niihin ikinä käyttänyt. Pitää varmaan koittaa joku päivä. Nyt olen käyttänyt sitä ainoastaan kuvien muuttamiseen JPG-muotoon. Ja mitä tuohon ylikirkkaaseen älseedeehen tulee, niin kyllä -minulla onnettomalla on läppäri. Tästä kuvasta tuli oma suosikki: http://www.kotikone.fi/jani.kaariainen/kuvat/so4.jpg fangio: 1. kuva Moottörin Jyrinä 2. kuva Jarkko Martikainen 3. So