Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Juu ei, en pääse minäkään, oli sovittuna muuta just tuolle päivälle
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Hyvät ystävät, Huomenna sitten klo 12.00 tavataan näissä merkeissä ja tunnelmissa. Ja niin kuin sanottua, olen vastassa ovella osoitteessa Yrjönkatu 18 (etsi G18 limekyltti, iso ovi missä erittäin pieni kahva). Ehdotan, että kokoustetaan ensin, päätetään ja vastuutetaan päivämäärät 2015 yms ja siirrytään sitten luonaalle erittäin suosittuun ravintolaan Pjazza joka on ihan naapurissa. Varaan sieltä meille pöydän. Muuten, Pjazzan espresso on 1 e/kuppi ja kunnon koneesta. Arvioni on, että meitä vois olla noin 8-10 henkeä tässä tapaamisessa. Tervetuloa! Ja niin, salasana on edelleen ja vain ASA 25. Toimeksi saaneena, TT
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Varaa äkkiä! Tän päivän Nytissä kehuttiin Pjazzan pizzapohjat maasta taivaaseen.
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Hahaa! Juu homma kunnossa meillä on siellä ihan oma kabinetti. Nyt menen itse lounaalle, mutta Amicaan joka on kadun toisella puolella.
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Voi olla, että itse joudun perumaan. Kaksi päivää ollut flunssaa ja kuumetta. Jos aamulla oon kuumeeton, ni tuun kokoustamaan, mut lounas jää väliin.
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Toivottavasti on kunto kodillaan ja tämän paikan pizzoista saa kyllä mukavasti energiaa ja energisyyttä, eli kannattaa kokeilla kun ollaan näillä kulmilla.
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Samat sanat, mutta eri äänellä. Lämpöiset kiitokset leppoisasta ja mukavasta tapaamisesta kaikille ja mukaviin näkymisiin myös sitten kun jahka taas.. ..
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Kiitokset porukalle munki osalta oli hauskaa ja keväämmällä ihmeessä uudestaan! Simokselle vielä kiitokset törkeen siististä rannehihnasta!
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Juu lystiä oli, pidempäänkin olisi viihtynyt. Kiitos. Mainitsin siitä SFX200 filmistä. Tässä parhaiten sillä onnistunut kuva. Kiva filmi, suotimen kanssa semi-IR:a, suodin pois ja voi kuvata kuten tavallista mv:ta. Niko
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Kiitos mielenkiintoisesta filkkavinkistä ja kuvalinkistä Niko! Täytyypä tosiaan metsästellä tuota filkkaa testeihin.
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Jokunen viikko sitten olin talsimassa samassa puistossa, vanhin tytär asuu perheineen ihan vieressä
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Hyvät herrat - suuret kiitokset! Erittäin miellyttävää keskustelua ja suunnittelua. Laitan tänään tai huomenna tänne selostusta seuraavista askelmerkeistä.
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Ojoj, aikaa on kulunnut paljon, filmiä vähemmän. Mutta kuitenkin. Seuraavat askeleet. Päätimme edellisessä kokouksessa ja päätöstä päivitettiin viime sunnuntaina, että: a) PK-seudun filmikuvaajat tapaavat seuraavan kerran Klassiset Kamerat 2015 tapahtuman yhteydessä lauantaina 28.03.2015 klo 15.00 alkaen. Ja kun tämä Klassisest Kamerat järjestetään tänä vuonna osoitteessa Mannerheimintie 160, Helsinki, olemme sovittaneet PK-seudun filmikuvaajat miittiä tätä myötäillen ravintola Ølhus Helsinkiin. Tämä Ølhus löytyy osoitteesta Mannerheimintie 104, Helsinki. Tässä vielä siitä infoa: http://www.oluthuone.fi/n/oluthuoneet/olhus-helsinki/ Eli PK-seudun filmikuvaajat 28.03.2015 klo 15.00 Ølhus Helsinki, Mannerheimintie 104, Helsinki. b) PK-seudun filmikuvaajat tapaavat tämän jälkeen seuraavan kerran lauantaina 16.05.2015 Tallinnan päiväristeilyn merkeissä. Miitti ja risteily toteutetaan kaikki-hankkivat-omat-lippunsa periaatteella. Voimme lähemmäs toukokuuta sopia vielä yksityiskohdista, mutta varatkaa tämä pvm ja hoitakaa lupa- ja loma-asiat kuntoon hyvissä ajoin. Voin paljastaa jo tässä vaiheessa harjoitusta, että minun favourite matkanjärjestäjä on Viking Line ja XPRS risteilijä. Kuitenkin, anteeksi tämä viivästyminen tiedonannon suhteen, mutta kaitselmuksella oli sormensa pelissä. Olimme suuntaamassa Bryggeriihin ensin ensi kuussa, mutta onneksi saimme nyt viime viikolla junailtua uudet koordinaatit. Tervetuloa vaan ihan kaikki rullineen ja litkuineen! /TT