Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pixmania - VAROITUS

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Heli, 9 Elokuu 2006.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Lienee varoituksen paikka. Pixmaniasta en ikipäivänä aio enää yrittää ostaa mitään. Tilasin muutama viikko sitten sieltä sen 10 metrisen Haman langan mutta eipä sitä kuulunut. Piti tulla DHL:llä max parissa päivässä. Viikossa ei tullut. Soitin ja tyttö sanoi langan päässä, että joo, ei tämä ole lähtenyt mihinkään. Kysyin saako hän tilauksen lähtemään nyt, mutta alkoi änkyttää ettei tiedä mikä tilanne on varastossa jne. Peruin sitten vihaisena tilauksen vaan rahoja ei tunnu takas kuuluvan. Soitin jo pari kertaa, menee jonnekin Ranskaan josta muka palauttavat rahat, itse asiassa ne ovat heiltä lähteneet takas veloitetulle tilille puoltoista viikkoa sitten vaan ei kuulu. Sinne tais mennä ne rahat. Kannattaa tosiaan suosia Pixmania ostoksissa, sanonko ison sanan vielä tähän perään :-/.

2. Sano vaan! Soita viel kerran sinne ja sano, että kolme pankkipäivää aikaa laittaa rahat takas sun tilille tai seuraavaks soittaa poliisi.

3. MJK

MJK

1 436
    0
    0
  4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
  5. eikös noilla ole niitä trusted statuksia joiden ylläpitäjälle valittamisella voi uhata.

6. Toivottavasti saat rahasi takaisin.

Ja jos siis vieläkin olet vailla tavallista letkeämpää letkua (älä ymmärrä väärin), niin tsekkaa "myydään" -osasto.

Aika häpeämätön mainoshan tämä, mutta menköön..

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hyvä mainos, laitoin sulle yksäriä. Ellei joku porsas vieny sitä mun nenän edestä.

8. Elämäni nopein kauppa.

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Nopeat syövät hitaat ja mä todellakin tarvin piiiitkän langan :).