Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Piuhoja ja härveleitä sekä vähän Popedaa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana fangio, 25 Toukokuu 2005.

  1. Ei ihan kaikki kuvat napannut mutta "lentäjänlakki" ja varsinkin "costello" erottui edukseen.

    Pate on äijä.
     
  2. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Vanha jaksaa vääntää...

    Mielstäni parasta antia on noi detaljikuvat... piuhat ja sormet. Muuten aika peruskamaa...
     
  3. vonni

    vonni

    7
    0
    0
    Eipä ole lentäjänlakki. Vaan se näyttäisi olevan venäläinen vaunupäähine :)

    Mukavia kuvia, muita kuvaajan kuvia seuranneena täytyy sanoa että on taitoa.
     
  4. Lähikuva Hautamäen kitarasta oli mun mielestä hieno, jotenkin tunnelmallinen. Kitarat on kivoja.
     
  5. Joo hyvin välittyy toi Popedan Matkahuollossa keskaria muovimukista, pihalla toyotacorolla ja päällä farkkuliivit jossa tussilla selässä popeda
     
  6. Omia suosikkeja olivat myös kitara, piuhat ja kosketinsoittajan käsi.

    Lentäjänlakki - tai kärrypipo, what ever - oli lehtikuva. Siinä tosin ärsytti... Arvaatte varmaankin mikä.
     
  7. Varmaankin toi jätkä siellä pipon alla...
     
  8. No en nyt sitä ihan varsinaisesti tarkoittanut. Vaikka myönnän, että aika monta kuvaa me hylkyyn, kun malli ei ollut parhaimmillaan.
     
  9. Mikä v**** siinä voikin olla, että Mustajärvi ei pysty olemaan "normaali" kun huomaa tulevansa kuvatuksi. Aina pitää olla joku ihme irvistys menossa. Onko se sitten sitä suurensuurta egoa?
     
  10. Costello näyttää ihan siskonmakkaralta, kannattas ostaa rintakarvat jostain tai pitää takki kii
     
  11. Onko se sitten sitä suurensuurta egoa?...huhhuh!! Tampio on Tampio vaikka sen voissa paistais ja jauhoissa pyörittäis. Varsinainen ukkometso. Suomirokin pylväs
     
  12. Pate on mukava tyyppi ja ei se nyt hirveästi siitä kuvaamisesta välittänyt, kun tiesi, että kuotenkin kuvaan koko keikan ajan. Taitaa toi ilveily olla vaan sitä, mistä Pate itse käytti sanontaa "rokkänrol pidentää murrosikää".

    Aika paha!
     
  13. "Melartin" on tyylikäs kuva.
     
  14. Mikään osa Popedasta tai hitunenkaan siitä osasta ei ole tyylikästä.
     
  15. Kylläpä sitä olla periaatteellisesti vastakarvaa. Tyyli on tietty linjauskysymys, mutta kyllä Popedalla selvästi on linja ja käyttöä. Monet tykkääkin - kuten minä.
     
  16. Kieltämättä siitä täytyy jonkun tykätä kun se ainavain porskuttaa ei tässä mistään periaattesta ole kysymys.
    Kato uudestaan sitä jätkää lätsä päässä ja sano rehellisesti miltä se sinun silmään näyttää. Mitä olen haastatteluja nähnyt ja musaa kuullu en edes välitäkkään tutustua lähemmin, ammuttakaa mut mielummin vaikka Liimattalan lehmillä kuin kuuntelutatte popedaa
     
  17. Kieltämättä siitä täytyy jonkun tykätä kun se ainavain porskuttaa ei tässä mistään periaattesta ole kysymys.
    Kato uudestaan sitä jätkää lätsä päässä ja sano rehellisesti miltä se sinun silmään näyttää. Mitä olen haastatteluja nähnyt ja musaa kuullu en edes välitäkkään tutustua lähemmin, ammuttakaa mut mielummin vaikka Liimattalan lehmillä kuin kuuntelutatte popedaa

    Se että sinä esim tykkäät Popedasta niin siihen ei voi todeta kuin että: Otan osaa... :)
     
  18. Jaa, no minä tykkään Popedasta. Mitä osia haluat?
     
  19. No en todellakaan yhtään mitään niistä :)