Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Piti sit minunki maijaa, ku muutkin

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nieppi, 16 Toukokuu 2005.

    Piti sit minunki Maijaa, ku muutkin
    [​IMG]
    Ja täält löytyy loput
    Pirun vaikee on täyteen myydyllä Tavalla kuvata jengin keskeltä. Entistä enempi nostan hattua ison ähvän Maijakuville, kun nyt on koittanu itekki räpeltää
     
  1. keikkakuvaaminen on haasteellista.. hyvin oot onnistunu. varsinki noi loppupään hikikuvat. näkee että maija vetää täysillä :)
     
  2. Maija

    Viikonkuva nieppipistekomissa on muuten paras
     
  3. Aika erilaisia ovat kun mun. Taustattomuus on välillä siistiä. Monissa kuvissa on häirikköelementtejä, jonka takia olisin raakannut ne ulos.

    Millä putkellä vedit?

    Mulla yleensä lähikuvat 70-200 2.8 ja nykyään taas 1,6-kertoimella. Muita härveleitä usein 85 1.8, 50 1,4 ja bändeille usein laajista tai killisilmää.
     
  4. Kaikki kuvattu 70-200 2.8:lla
    Mulla oli mukana myös 20-40 pikkutsuuni, mutta ei tarvinnu käyttää sitä ensinkään kun en päässy stagelle.
    Olis ollu helpompi kuvata jos olis koripalloilijan mitat. Portaatkin oli niin täynnä etten viittiny lähteä tunkee itteäni sinne eli kuvasin lattialta massan keskeltä
     
  5. Joo, sulla on tietty ongelmana just toi ruumiillinen ulottumattomuus. Minä kun oon lähes 170-senttinen hirviö, niin homma on paljon helpompaa.
     
  6. ;D