Eihän asia mulle sen paremmin kuulu, mutta ihmettelenpä miksi pitää ilmoittaa omaksi iäksi yleensä mitään jos ei halua kertoa oikeaa ikäänsä. Joukossa on muutama yli 100 vuotiaskin, mikä on kuitenkin aika epätodennäköistä
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia No, katso vaikka seuraavia syntymäpäiviä, oisko tuollainen 110v ihan tavanomainen, eikä ole ainoa. Jotkut on kyllä tooodella viriilejä ja terveitä pitkään, osaa käyttää tuossa iässä tietokonettakin hienosti, niin ja kuvatakin
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia Hieno homma, vappuaaton kunniaksi ehdottomasti turhin keskustelunaihe pitkiin aikoihin. Joten siihen tämä aivan yhtä turha kommentti. Kevät tulee
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia Eihän asia mulle varsinaisesti kuulu mutta miksi pitää aina löytää valittamista jostakin?
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia Onko ihmettely/kummastelu valittamista, varsinkin kun loppuun laittaa hymiön, joka kertoo toivottavasti, että asia hymyilyttää meikäläistä? Tosin, elän toiveissa, että eläisin yhtä kauan yhtä hyvissä sielun ja ruumiin voimissa kuin nämä muutamat yli sata vuotiaat täällä ))
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia Johannes on ainakin saavuttamassa kunnioitettavan iän 110 vuotta. Kyllä sellainen on arvostettavaa, sanokoot muut mitä vaan.
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia En tiedä mitä et ymmärrä, mutta jos minä olisin ilmoittanut syntymäajakseni vaikka 13.04 1905 (1949 sijaan), niin mitä arvoa sillä sinusta olisi, itse pitäisin parempana olla koko syntymäaikaa kertomatta kuin irvailla asian kanssa, siis minusta näin Onhan silti pieni (tosi pieni) mahis, että Johannes täyttää kohta 110v ja joku (en pistänyt ylös) täytti juuri muistaakseni 113v, minusta loistava juttu jos näin on, onnea vaan ja hyvää vappua vanhuksille! Hahhahhaa...
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia Henkinen tai sielunvaelluksellinen ikä voi olla toisinaan paljon nykyelämän vuosia enemmän. 1000 on silloin vasta keski-ikä.
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia Voihan nenä, vittuilkaa ihan miten tahdotte ja ymmärtäkää asiat ihan miten tahdotte, mutta 110v vanha kaveri ei täällä kirjoittele kuvausasioista. Piste Oikein hyvää vappua kaikille, myös niille jotka uskovat haltiatonttuihin )
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia Jaahas, nyt alkoi sitten 110-vuotiaiden diskriminointi. Mitäs he ovat sinulle tehneet?
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia Sullahan on jokaisen viestin lopussa hymiö. Ei se enää kerro yhtään enempää kuin piste.
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia Selma Tuominen on Suomen vanhin elävä ihminen, täyttää heinäkuussa 111v
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia Jep, ei kannata ihan kaikkea jakaa netissä, vaikka se onkin trendikästä nykyään.
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia No mihin tulokseen ollaan tultu, saanko siis kummastella selkeästi väärän iän ilmoittamista vai enkö saa? )))))))))) Ps. Riittääkö hymiöt nyt Ansel?
Vs: Kummastelen ikäilmoituksia Enäs sitten se, kun jotkut ilmoittavat sukupuolensa väärin (tai en mä tiedä vaikka olisi henkilökohtaisesti oikeammin) ja esiintyvät siis vastakkaisena kuin ovat?