Vs: 500w Niinpä näkyy, minkä laatusta lamppua käytit, tinttiparka on kovin lämpimän ja värikylläisen näköinen minun näytölläni? Hieno kuva, mutta edustaa minun makuuni liiaksi satumetsä -linjaa.
Vs: 500w samoilla linjoilla ,hyvä sommittelu,bokehista puhumattakaan...mutta karamellivärit ei sovi,heitä laimennettu versio.
Vs: 500w Arvaus: Philipsin 500 W:n valokuvauslamppu. Minullakin on vielä joku jäljellä. Pelottavia käyttää. T. K.
Vs: 500w Kyllä tässä on ihan normi bygga valaisin käytössä. Samalla voisi kritisoida lintukuvausta noin yleisesti. Minähän en juuri lintuja kuvaile nykyisin, enkä yleensä koskaan ole hommaan vihkiytynyt. Kuva on kuitenkin tässä ja kerron hiukan satumetsä fiiliksistä, jotka olin kantanut metsästä kotiin ikkunan alle. Taustalla kauniisti värittämässä pihapuskat syysväreissä ja kepukka jolla lintu istuu matkasi 300m lähimetsästä rautakangen päähän odottamaan siivekkäitä. Eräänä syys aamuna valoa ei ollut kuvaukseen asti, joten laitoin 500w lampun markkeeraamaan aurinkoa, joka sinä aamuna oli paksun pilviverhon takana. Kamera jalustalle avoimeen ikkunaan ja toisella silmällä vahtasin tinttejä ja samalla pelailin pasianssia tietokoneella, tehokasta eikö vain.
Vs: 500w Kuulostaa aika perinteiseltä lintulautakuvaukselta. Tehokasta ja helppoa ja saa sankarin sädekehän.
Vs: 500w Kuulostaa aika perinteiseltä lintulautakuvaukselta. Tehokasta ja helppoa ja saa sankarin sädekehän. [/quote] Ironiaa kaiketi ilmassa... Mutta onhan tuossa samoja elementtejä; piilokojukin No en tiedä nykyisestä lintukuvauksesta mitään, tietoni lintukuvauksesta ovat jääneet uusimatta sitten 80-luvun Minulle se on perinteistä lintukuvausta. Nää uudet automaattiset kuvaussydeemit joita kuvaaja ehkä käy välillä tarkastamassa on jotain ihan muuta.