Onx? No ei vaan, tässä ketjussa kaikilla mielipiteillä on arvo riippumatta mielipiteen esittäjän omista kuvista.
Vs: Pippuri kiva pilike ja kiinnostava ilme. laittaa funtsailemaan, jotta mistähän kyseinen ilvehdintä johtuu. kiva kiva.
Vs: Pippuri Kuva on hallitusti valaistu ja muutenkin hyvä, malli tuntuu vain nojailevan tyhjän päälle.
Vs: Pippuri Mä en enää uskalla kritisoida oikeitten taiteilijoiden teoksia. - E -------------------------------------------------------------------- EDIT: Uskallanpas: Raikas ja pirteä kuva henkilöstä, joka selvästi ei kärsi kuvaajansa läsnäolosta eikä työskentelystä. Lajissaan onnistunut. - E
Vs: Pippuri Vai nii... no onneks mä en ole oikea taiteilija ja uskalsit sittenkin. Kiitoksia kommenteista!
Vs: Pippuri "ovela" on sana joka ehkä kuvaa ilmettä hyvin. Ovelan ilmeen vuoksi kuvaa on hauska katsoa.
Vs: Pippuri En nyt suoranaisesti ollut liekeissä. Jotenkin kevyehkön oloinen, jotain puuttuu vaikka ilme onkin ihan kiva. Mutta vaan ihan.
Vs: Pippuri Heh, ihan kiva = aika mitätön . Ei tästä liekehtiä kannatakaan, peruspotrettihan tää. Omasta mielestä kuitenkin sellainen kiva sellainen
Vs: Pippuri Ehkä peruspotretti, mutta jotenkin puhuttelee. Tulee sellainen fiilis, että jos meillä ei vielä asuisi Rouvaa kotona, haluasin tehdä tuttavuutta kuvan henkilön kanssa. -Vipu
Vs: Pippuri Jotenkin tuntuu ahtaalta.. Kyynärpää ja hiukset niin lähellä reunaa, kenties kuitenkin vaan makuasia? Ehkä tuota ahtautta vahvistaa tuo aika tasainen tumma tausta, kevyt gradientti sinne olisi ehkä keventänyt tunnetta, tiedä häntä Ilme kyllä kiva ja kannattelee kuvaa.
Vs: Pippuri Mä en pitänyt aluksi tästä niin paljon... ei kuvassa mitään vikaa ole, mutta kasvon, erityisesti otsan sävyt olivat jotenkin häiritsevän vaaleat ja sävyttömät. Mutta olen katsonut tätä useamman kerran, kuva paranee koko ajan ja tästä tulee vanhan ajan fiilis. Vähän niin kuin mv-elokuvien filmitähden fanikuva.
Vs: Pippuri Hyvä kuva henkilöstä joka onnistuu olemaan luonteva. Plussaa siitäkin ettei katso kameraan, vaikka tilanne onkin studiomainen (onko otos mahdollisesti jäykempien poseerauskuvien välistäveto?).
Vs: Pippuri Muuten olisi tosi kiva, muta minun mieleen saisi olla lisää tilaa: alhaalla, vasemmalla ja ylhäällä. Ei paljon mutta hieman. Kyllä tämä on näinkin mukava!