Vs: Vain valokuva Minua on jatkuvasti moitittu, kun ehdottelen ihmisten kuviin rajaamista. Ehdotan tällä kertaa tuon oikealla olevan rautalankaukon rajaamista pois. Kuvasta tulee silloin silmiini huomattavasti parempi, ellei jopa ilolla katsottava. Kapa
Vs: Vain valokuva Kuka mitäkin haluaa katsoa, minusta alieneja saadaan kuvaan aivan liian harvoin, jotta niistä riittäisi pois rajattavaksi.
Vs: Vain valokuva Itse asiassa tämäkin on mainio potretti kyborgista! Edellinen oli ehkä liiankin sotaisa.
Vs: Vain valokuva Aikoinaan kerroin vitsin eräälle saksalaiselle ja hän hetken mietittyään sanoi tarvitsevansa hiukan lisää selvitystä asiaan. Nyt minulle tuli samanlainen tunne. Miten emännän ja koiran näkeminen kevätretkellä sai sinut sotaisalle tuulelle.
Vs: Vain valokuva Ei hyvänen aika, en minä mitään koiraa, saatika sitten emäntää edes huomannut, puhuin kuvan kohteesta, eli noista taistelevista alieneista. Toinen huitoo millä lie toista suun ja pään läpi ja toinen lasersilmillään yrittää taistella vastaan viimeiseen asti.
Vs: Vain valokuva Voihan veljet ! Nyt täytyy myöntää ettei oma mielikuvitukseni yllä edes saksalaisten tasolle. Valokuva ei tosiaan ole mikään yksinkertainen dokumentti. Kun otan kuvan sillan kannatinketjuista, niin uskomattomalla mielikuvituksella varustettu havannoitsija rakentaa niistä lavasteet tieteiselokuvaan. Upea tarina lunniferilta.