Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vain valokuva

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Seppo R, 19 Huhtikuu 2016.

1. Seppo R

Seppo R Well-Known Member

3 238
    2 111
    113
    Pelkästään muistoksi matkasta.

Liitetyt tiedostot:

2. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113
    Vs: Vain valokuva

Minua on jatkuvasti moitittu, kun ehdottelen ihmisten kuviin rajaamista. Ehdotan tällä kertaa tuon oikealla olevan rautalankaukon rajaamista pois. Kuvasta tulee silloin silmiini huomattavasti parempi, ellei jopa ilolla katsottava.

Kapa

3. Seppo R

3 238
    2 111
    113

Hyvä huomio Kapalta. Kiitän.
    Luulen, että tarkoitit näin.

Liitetyt tiedostot:

4. lunnifer

lunnifer Member

930
    12
    18

Kuka mitäkin haluaa katsoa, minusta alieneja saadaan kuvaan aivan liian harvoin, jotta niistä riittäisi pois rajattavaksi.

5. lunnifer

lunnifer Member

930
    12
    18

Itse asiassa tämäkin on mainio potretti kyborgista! Edellinen oli ehkä liiankin sotaisa.

6. Seppo R

3 238
    2 111
    113

Aikoinaan kerroin vitsin eräälle saksalaiselle ja hän hetken mietittyään  sanoi tarvitsevansa hiukan lisää selvitystä asiaan.
    Nyt minulle tuli samanlainen tunne. Miten emännän ja koiran näkeminen kevätretkellä sai sinut sotaisalle tuulelle.

7. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

:D

8. lunnifer

lunnifer Member

930
    12
    18

Ei hyvänen aika, en minä mitään koiraa, saatika sitten emäntää edes huomannut, puhuin kuvan kohteesta, eli noista taistelevista alieneista. Toinen huitoo millä lie toista suun ja pään läpi ja toinen lasersilmillään yrittää taistella vastaan viimeiseen asti.

Liitetyt tiedostot:

9. Seppo R

3 238
    2 111
    113

Voihan veljet !
    Nyt täytyy myöntää ettei oma mielikuvitukseni yllä edes saksalaisten tasolle.
    Valokuva ei tosiaan ole mikään yksinkertainen dokumentti. Kun otan kuvan sillan kannatinketjuista, niin uskomattomalla mielikuvituksella varustettu havannoitsija rakentaa niistä lavasteet tieteiselokuvaan.
    Upea tarina lunniferilta.