Vs: pari valotusmittaria, vedostukseen jokin aikavekotin Värähtääkö ton Sverdlovsk 4:n viisari? tuollaista olen pohtinut.
Vs: pari valotusmittaria, vedostukseen jokin aikavekotin Ei värähdä, mutta syykin selvisi: paristo on kuollut ja ei ole käsillä varaparistoa jolla testata... Uskoisin olevan silti toimintakuntoinen, koska on siistissä kunnossa. Perävalotakuun annan
Vs: pari valotusmittaria, vedostukseen jokin aikavekotin Joo siinä on joku epästandardi neukkuparisto ollut alunperin. No jos mä ottaisin noi neukkulavalotusmittarit sulta. PM:ää tulee.
Vs: pari valotusmittaria, vedostukseen jokin aikavekotin mulla on samanlainen. tuohonhan on olemassa ihan AA-sormipatteriadapteri, joka tosin tuplaa laitteen koon. kyllä se varmaan omillakin virityksillä onnistuu. btw, siinähän on ledi eikä viisari. btw2, neukkumittarit on muistaakseni sitten kalibroitu 25% harmaan mukaan eikä 18% kuten yleensä muualla. että jos on heittoa johonkin ammattimaisempaan mittariin verraten niin saattaa johtua ainakin osittain tästä. ei vika, vaan ominaisuus.