Myyn kunnossa olevan Topcon Super DM -kameran (musta). Sarjanumero on 7221386, eli parempi malli ko kamerasta. RE Auto-Topcor linssit, kaikki kirkkaita: 58mm/1.8 58mm/3.5 macro 28mm/2.8 10cm/2.8 550€ on hintapyyntö koko paketista. Makron, 28mm ja 10cm voin myydä erikseenkin.
Vs: Topcon Super DM + linssejä Aikas kova pyyntö... missä kunnossa ko vehjes on teknisesti ja ulkoisesti? kuvia? nostalgiamielessä olisin kiinnostunut, mutta tuo hinta....
Vs: Topcon Super DM + linssejä Mulle katsottiin sellaisesta isosta 'keräilykirjasta' suuntaa-antavia hintahaarukoita, siitä yhteenlaskettuna ja vielä pakettialennuksen kera tuli tuo loppusumma. Kunto on hyvä kaikissa osissa, linssit on kirkkaat, rungon kulmissa on pikkuiset kulumat, mutta ei kolhuja. Linssisuojat on kaikissa päissä, ainiin ja sille on myös salamapidike mulla jossain laatikossa. Missäpäin mahdat asustaa? Katsomaan saa tulla, ja ajattelin ottaa koko höskän mukaan Mäntsälään lauantaina.
Vs: Topcon Super DM + linssejä Keräilyhintoja varten pelkään että sinun on laitettava se eBayhin. Ei saata löytyä Suomesta Topconin intohimoisia keräilijöitä, jotka maksaisivat lähellekään maailmanmarkkinoiden listahintoja. Mutta toisaalta, mistä minä sen varmaksi tiedän, voihan se joku löytyäkin ;-) Tampereen lähellä asustelen...
Vs: Topcon Super DM + linssejä Ok, paino sanalla hinta_pyyntö_. Ebayhin en jaksa perehtyä Mutta, ihan huimaan alihintaan mun ei kannata myydä ollenkaan... eli jos sorvaat tarjouksen, niin koeta tehdä sellanen minkä voi hyväksyä.
Vs: Topcon Super DM + linssejä Vilkaisin tuossa eBaysta ja löysin kaksi lähiaikoina päättynyttä kauppaa. Kyllä sinun kannattaisi harkita sitä eBayta. Siellä oli myyty runko + normaali ja toisen hinta oli ¨180€ ja toisen 260€. Siihen kun laitat nuo muut linssit päälle, saatat päästä lähelle tuota pyyntöäsi. Ilman keräilymotivaatiota tuon arvo olisi täälläpäin kai jossain 50-60€ runko ja linssit 30-50€ kappale, tuo makro hieman enemmän.... eli parista sadasta puhutaan max. jos se on hyvässä kunnossa. Keräilijöille sillä on enemmän arvoa, kuten noista eBay hinnoista voi päätellä.
Vs: Topcon Super DM + linssejä Minä ainakin ostan, otan vastaan, vaihdan ja jotain Topconeita saatan myydäkin. timo.vesanenmiukukolumbus.fi