Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Harrastavatko naiset pimiössä löträämistä?

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana Tepi_78, 24 Helmikuu 2013.

1. Tepi_78

Tepi_78 Member

342
    3
    18
    Aloin miettiä, onko perinteinen valokuvaus pimiössä vedostuksineen vain miesten harrastus. Onko täällä naisia, jotka vedostavat perinteisesti pimiössä? Tai tunteeko edes kukaan tällaisia naisia, tai edes naisia, jotka kehittävät itse filminsä, jos eivät sentään vedostamiseen asti venähtele?

2. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113
    Vs: Harrastavatko naiset pimiössä löträämistä?

Tyttäreni Jannica, hän opiskelee valokuvaajaksi Pietarsaaressa ja kuvaa digin lisäksi paljon filmille. Hän kehittää filmit itse, oppi tämän jo kotona asuessaan. Vedostaa joskus koulun pimiössä. Tulee muuten huomenna kotiin viikoksi, tarkoituksena perehtyä lith-vedostukseen kotipimiössämme. Täällä joitakin hänen kuviaan mikäli kiinnostaa: www.jannicaluoto.com

3. pj.haaja

pj.haaja Well-Known Member

1 936
    46
    48
    Vs: Harrastavatko naiset pimiössä löträämistä?

Kyllä tuo vaimoni sisko kehittelee ja vedostaa itse kotonaan ja taisi osata homman jo ennen kuin kävi alan koulun. Tosin suurimmaksi osaksi kait kuvaa digille ja on muuttamassa just 2-5 vuodeksi Japaniin, niin saatan saada siksi aikaa lainaksi sen Durstin. Saatan siis päästä itsekin joskus opettelemaan vedostamista.

4. Vs: Harrastavatko naiset pimiössä löträämistä?

Työväenopiston kursseilla ollut lähes ainoastaan naisia, näyttää kiinnostavan ja myös melko lailla nopeammin vedostavat hyvin kuin mitä kursseilla olleet jäbät ovat saaneet jälkeä aikaan.