Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pimeetä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 29 Heinäkuu 2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    [​IMG]
     
  2. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    597
    2
    18
    Nyt tulee lunta tupaan! :) Ehkäpä aika mones kuva samalla teemalla ja melkein samalla asetelmalla jota olen nähnyt. Ei aukea eikä iske kyllä mitenkään. Pimeetä on ja mustaa, mutta mutta.
     
  3. Teal

    Teal

    29
    0
    0
    Samoilla linjoilla Juhon kanssa. Tottunut näkemään Tarelta hyviä kuvia, mutta tämä ei mielestäni sellainen ole.
     
  4. Pelle oli hyvä tämän tyylin edustaja, mutta ei tästä kyllä oikein ole. Tuo lamppu on liikaa, mies ja rööki peilin kautta vielä menettelisi, mutta nyt kokonainuus ontuu.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Rehellistä palautetta, kiitos siitä.

    Mun mielestä tää on superhiano!
     
  6. Mut sä oletkin niin taiteellinen persoona;)
     
  7. Joo. Tarelle nousi pipoon, kun kehuttiin sitä pelleä ja nyt se luulee, että kaikki missä on tupakkia ja pimeetä on taidetta. Ei oo vaan pimeetä!

    Toi kyltti on niin merkittävä, että siitä pitäisi saada selvää. Siideriähän se taitaa olla mutta pahasti puhki. Ihan kun mun pyörän rengas viimeyön reissuilta.
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ..siis mikä sul olikaan puhki viime yön reissulla? :O
     
  9. Noh, eipä kai nyt niin tavatonta. Oli sen verran kiihkeä aamuyö, että kumi pamahti. Ja vielä oikein kuuluvasti.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sokeakin näkee, että kyseessä on Tavastialla oleva Exit-kyltti. Kun kerran aletaan v*ttuilemaan, postitan tänne kymmenen täysin alivalottunutta kuvaa. Niiden on pakko olla taidetta, kun ne on itsekehitettyjä mv-kuvia kalkkitahrojen kera.
     
  11. No nyt puhut asiaa, ja näin se on.
    Odotan innolla niitä kymmentä kuvaa;)