Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Isona seinälle

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 3 Marraskuu 2012.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

T Jukka

2. Pii

Pii

4 011
    0
    0
    Vs: Isona seinälle

Loistavaa - juuri näin.

3. markku55

markku55 Active Member

Mun täytyy vaan myöntää rajoittuneisuuteni, mutta tämän tarkoitusta en oikein ymmärrä, varsinkaan kun se ei kestä sitä "isona" katsomista, eli itse kuvan hahmot pikselöityy ennen kuin niistä näkee yhtään mitään.
    Voisitko hieman valottaa kuvan ideaa?

4. jpp2

jpp2 Active Member

2 522
    2
    38

Täytyy hommata jostain erikoisliikkeestä riittävän iso harmaa paspispahvi, jotta toteutus onnistuu.
    Kuvasta ei voi juurikaan sanoa mitään kun nyt pienenä seinällä.

5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Kyllä mun täytyy tunnustaa että tämä assosioi mun mielestä ne heitot joita joillekkin kuville aina sanotaan "Tämä kuva isona seinälle". Jotenkin tuo iso paspiskin muistuttaa niistä kuvista kun niissä on yleensä aika isot kehykset.

Mä olen pahoillani että mun mielikuvitus on tämmönen sairas.

6. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Ei kun tämä on tällaien juntin näkemys ja kannanotto siihen, että
    esim. sairaalan seinillä näkee näitä tauluja, jossa on tulitikkuaskin kokoinen töherrys ja ympärillä metrin kokoinen paspis.
    TJukka

7. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Siis isosti seinälle.  On se vaan kuitenkin yksi tapa rauhoittaa kuvan ympäristö ja korostaa kuvaa.  Sopii aina johonkin, jos sopii.  Se on se taiteilijan näkemys joka joko kolahtaa tai ei.

Jos nyt kuvasta jotain sanoisi niin voisi mielellään olla suurempi paspis tai pienempi kuva.  Ei ole mielestäni nyt ihan kivoissa mittasuhteissaan ne.  Paranisi varmaan jos paspis olisi pysty kun kuva on vaaka, niin tulisi jäntevämpää muotojen vuoropuhelua.  Mutta tarkkana kuvan vertikaalisenkin sijoituksen kanssa pohjalle! 

8. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Virkkeesi kertookin kaiken.

Kapa

9. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Sitähän minä sanoinkin ja itsekin tiedän, että olen tässä asiassa juntti.
    Mua eivät sellaiset tulitikkuaskiteokset sytytä ja ymmärtääkseni mulla on tähän mielipiteeseeni oikeus.
    Tässä tapauksessa sillä on hyvä kätkeä tämä epäterävä kuva
    T Jukka

10. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Jukkis 71 jaksaa pelleillä, puuuuh.....Osaathan sä ny iso äijä kuvia ottaa, mikä idea tässä kakaramaisessa pelleilyssä on?

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Saahan sitä taidekin kyseenalaistaa kaikkea, se lienee hyvä keino sen suorittamiseen.
    Miksei siis tällä tavalla voi kyseenalaistaa tällaista kehystystapaa?
    T Jukka