Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Saluki

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana mahei74, 7 Marraskuu 2005.

Jumalattoman pimeitä nämä päivät. Lauantaina näppäsin kymmenkunta kuvaa tuttavan salukista. Tämä oli se ainoa joka oniistui edes vähän. Siitä vaan haukkumaan ... koirakuva kun on taas kyseessä :)

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Hauva on tosi nätin näköinen ja oikein suloinen. Pään olemus on kyllä kuvallisesti hyvä ja taustakin väriltään. Hiukan kohinaisen oloinen sekä tausta saisi olla paremman näköisesti mennyt. Mutta nuo on pieniä asioita. Katseen suhteen tuo sininen nimilappu kyllä vie huomioita. Kuitenkin onnistunut koirakuva ja kyllä itsellä menisi albumiin tuo eli täyttää kriteerit mitä itse laitan onnistuneelle kuvalle. :)

2. Heppu

Heppu

384
    0
    0
    Hauhauhau, tää on inusta ihan hieno ja paranis vielä jos noihin silmiin sais vähän eloa lisää.
    Hyvä kuva.

3. Joo, tää olis varmaan kaivannut jotakin kohinanpoistosoftaa. Toi hopeakuulan iso 800 kohisee jo aika rajusti.

4. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Mutta ei rumasti. :)

5. ja tämäkö ei nyt sitten ole räpsy verrattuna heppakuvaan?

6. Ei tietenkään kun tää on KOIRA-kuva...

Vaikka kieltämättä on aikaste perustavanlaatuinen peruskuva...

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    ?yspär no ämät okatsuniS

8. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Melankolisen oloinen. Koiran ilme on alakuloinen, rakeisuutta muistattava kohina vielä korostaa tunnetta, samoin sävyala.
    Eipä tästä paljoa syyskuva voisi parantua :)

9. Kiitos, yllättävän paljon kehujakin :)

10. Ei tämä minusta räpsy ole. Kova kohinakaan ei jostain syystä häiritse (liikaa) kun se ei niinkään ole koirassa vaan taustassa. Tausta onkin sitten jotenkin omalaatuisen näköinen, mikä on kuvassa usein hyväksi. Koiruksella hyvä ilme, mut mua jotenkin häiritsee toi sininen veromerkki vai mikä osoitelappu lie... Olisi ajattomampi ilman sitä.

11. Nää mun koirakuvat tuppaavat olemaan ns. livekuvaamista. Koirat hökeltää metsässä niissä varusteissa kuin normaalistikin ja toisaalta en taas pidä kuvieni manipuloinnista, joten se sininen lätkä saa kuvassa olla, vaikka se hiukan häiritsee itseänikin. Ja toi puhelinnumerolappu on hyvä siinä vaiheessa, kun koira on lähtenyt jänön perässä teille tietymättömille. Onneksi näin ei ole käynyt kovin usein, mutta vinttikoirien kanssa on aina mahdollissus olemassa.

12. saluki on yksi mun ehdottomista lemppareista... taustaa kaipaisin hiukan koiran väristä poikkeavammaksi.

13. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Minusta tuo taustan väri on aika passeli ja juuri sopivasti tukee tuota koiran väritystä ja olemusta.

14. Itse huomasin taustan ennen koiraa, joten häiritseeköhän tuo kohina.. muuten ihan kiva hauhau-kuva :)

15. The Original kuva muuten ei kohise läheskään näin paljon, nettikokoon pienennys ja pakkaus toi vaan tuon kohinan ikävästi esille =(