Vs: Pilviä Hieno, ei ollenkaan överiksi vedetyn oloinen. Jos laitat vielä originaalin, niin voimme me muut miettiä kannattaako tuo Capture One hankkia
Vs: Pilviä Kumpi on lähempänä oikeata, Nikonin insinöörin vai minun näkemys, siitähän tässä vain on kysymys
Vs: Pilviä Ei tuo omasta mielestä vaatisi terävöitystä juuri lainkaan, omaan makuun menee vähän yli ja aallokko näyttää jotenkin kummalta. Tuo originaali on juuri hyvän näköinen minun mieleeni, komea maisema! Mutta makuasioita ovat, ei ole tietenkään mitään yhtä "oikeaa" tapaa käsitellä kuviaan
Vs: Pilviä Minä kun en tuosta todellisuudesta niin insinöörin silmin, niin jos aavistuksen vähentäis niin olis nappi. Hyvä tuo käsiteltykin. Ja orkkis.
Vs: Pilviä Hieno maisema, mutta kuva ei oikein korosta sen hienoutta. Ainoa kuvallinen hienous on tuo pilvien muodon myötäileminen tuota oikealla olevan lähimmän vuoriston muotoa, mutta siihen se sitten kuvallisesti jääkin. Ei ole kiinnekohtaa, mihin katseen suuntaisi. Mutta eipä tuossa varmasti tilaisuutta muunlaiseen tallentamiseen ja sommitteluun tuossa tilanteessa ollut T Jukka
Vs: Pilviä Oothan asentanut viimeisen päivityksen jne? Tuttuni kyllä käyttävät virheetöntä capturea mäkissä. T Jukka
Vs: Pilviä Sain eilen vihdoin tuen käsiini, piti poistaa vanha asennus, ja uusi tuore asennus tilalle, eilisen illan toimi, tänään aamulla ei, eikä toimi nytkään, muuten toimii hienosti, mutta ei saa kuvia ulos sieltä ja on viimeiset versiot jokaisesta ohjelmasta.