Vs: Seinä ja peitto Mäkin tykkään. Kaksi erinlaista tekstuuria joista toinen on kova ja toinen pehmeä.
Vs: Seinä ja peitto Ei mikään törkeen paha, mutta jotenkin alkaa tuntumaan tämä kaiken hyväksyminen liialliselta. Toki arjen kuvaaminen on haastavaa, ja varsinkin sieltä kuvaukselllisten asioiden löytäminen. Mutta haloo!!!
Vs: Seinä ja peitto Jäädäkseen elämään tämä tarvitsis jotain sisältöä kertomaan tarinaa, vaikka on tämä tällaisenaankin sellainen, josta on helppo sanoa "kaunis" ja siirtyä seuraavaan.
Vs: Seinä ja peitto Mukava kuva,itse kaipasin ehkä paljaan pohkeen näkyviin tai jonkin elementin kaveriksi: t kimo
Vs: Seinä ja peitto Jatkan vielä, minullakin on ollut vaihe, missä kamera laukeasi vähän joka paikassa ja tuosta Adele totesikin osuvasti, että listotuksen naulat on kuvaamatta. Tänäänkin aurinko kivasti paistoi yhteen tauluun, ja illalla on kiva peilaus naapurin talosta yhdessä peilissä. Mutta on tullut sen verran itse kritiikkiä, että ei ihan joka juttuu kamera laukea, kuvaamisessa on hyvä pitää hieman haastetta. Tämän sanottua, kaivan päivän perus räpsyt kännykästä ja mietin laitanko esille;-)
Vs: Seinä ja peitto Täytyy kyllä todeta, että ei oo hyvin nähty. Ei tässä ole oikein saatu mitään taltioitua ainakaan mulle sisällöllisesti. Onhan siinä seinä ja peitto tuollain luontevasti, mutta ei mitään muuta. Pintarakenteita, ok, mutta mitäpä siitäkään. Tukka
Vs: Seinä ja peitto Minulla ainakin on haaste kyetä/löytää/muuttaa ne perusräpsyt kuvallisesti ja sisällöllisesti toiselle tasolle. Tässä on vähintään toinen tavoite toteutunut kiitettävällä tavalla ja ehkä toinenkin, myös ilman sitä alaraajaa.
Vs: Seinä ja peitto Nyt vasta huomasin että peitossa on ihme läikkiä. Vau...nyt mä vasta tykäänkin tästä.
Vs: Seinä ja peitto Hyvä kuva (koska "tykkään" siitä) - näkeehän ton. Ja sillä sipuli. Ehkenpä parasta laukussa juuri tällä sekunnilla ... Turhaa yrittää pullikoida vastaan, koska näin se on ! -Parta Edit: Typo.
Vs: Seinä ja peitto Peiton "ihmeläikkä" on järjettömän upeata valokuvailmaisua - olet aivan oikeassa. Parasta netissä, Ahvenanmaan ja Pietarsaaren ulkopuolella, juuri tällä hetkellä. Higgins pystytti uuden standardin kuvapostauksille, jota monen lienee mahdotonta hyväksyä, saati noudattaa ! K Arva Edit: Typo.
Vs: Seinä ja peitto Toivon, että kaikki alkavat välittömästi noudattaa tätä uutta "Higginsin standardia" - niin taso nousee ja vinkuen (vihdoinkin) ! - H Öytyvä Edit: Ei ollut typoa.