Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pilvessä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana ptn, 14 Heinäkuu 2005.

  1. ptn

    ptn

    2
    0
    0
    Moi kaikille.
    Laitanpa tänne ensimmäisen kuvan, jos tämä siirto nyt onnistuu - kohta nähdään. Ajelin viime viikon maanantaina myöhään illalla Fiskarsista Hankotietä kotiinpäin. Matkanteko sujui aikas hitaasti, kun piti vähän väliä pysäyttää auto ja jääde kuvaamaan ja ihailemaan maisemia. Hyvä hetket syntyy pienistä asioista ;D
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Huomenta ja tere tulemasta foorumille.

    Aloitetaan kriittisesti. Äkkiseltään kuvassa iski alaosa silmään. Ehkä rajaamalla hiukan. Toinen on sitten se että jotenkin tunnustaa että olisit hiukan myöhästynyt siitä oikeasta hetkestä? Eli jotenkin vajaaksi jää fiilis nyt värien ja tunnelman osalta. Kolmanneksi ehkä tuo aurinko on liian epänormaalin oloinen itselle? Myös tietynlainen tylsyys vaivaa kuvaa.

    Kaikki noi ilmoitetut tekstit oli vain minua koskevia pohdintoja ja ehkä liian kriittistä. Katsotaanpa jos muille maistuisi paremmin. Mukavaa kuitenkin että kuvan jaot näytille ja lisää vain ehkä sieltä löytyy juuri se minun makuuni sopiva.. :)
     
  3. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    alhaalta reipasta rajausta. Jättäisin vain metsän reunan siluetin jäljelle.
     
  4. Minusta toi aurinko ja pilvet ovat jännän näköiset. Olisin ehkä sommitellut hiukan toisin...
     
  5. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Ensivilkaisulla kivan näköinen, aurinko hinosti loistaa pilven läpi.
    Vähän pidempään katsottuna alkaa tuntua että jotain uupuu. Päädyin siihen tulokseen, että tuo tumma etuala on se joka minua kiusaa. Sen tilalla kun olisi jotakin muuta.
     
  6. Aurinko näyttää päälle liimatulta. Niin kai se lieneekin, ei kai se noin paksun pilven läpi näy? Taivas on ihan komia.
     
  7. ptn

    ptn

    2
    0
    0
    Kiitti jokaiselle kommenteista, kaikki kritiikki oli tervetullutta. Aika pitkälti samoja juttuja olin itsekin pähkäillyt tuon kuvan suhteen, tumma alareuna on liian massiivinen ja häiritsee. Sommittelulle ei ikävä kyllä jäänyt pahemmin vaihtoehtoja auton ikkunasta kuvatessa. Autoja kun meni vierestä ohi siihen tahtiin että piti pari kertaa miettiä laittaako kameraa ollenkaan ikkunasta ulos, ettei joku auto pyyhkäise sitä mennessään ;)
    Loitolle > kuvaan ei ole tehty mitään muutoksia - pilvessä oli reikä ja toi aurinko paistoi siitä läpi.