Vs: Pillifarkut http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/etel%C3%A4-pohjanmaan-katupartiolla-50-j%C3%A4sent%C3%A4-1.1975171 "Mihinkään muihin katupartioporukoihin meillä ei ole mitään yhteyksiä" Pohjanmaalla on aina ollut kaikenlaisia häjyjä ja muita puukkojunkkareita. Nämä varmaan suojelevat tavallista väkeä ja maahanmuuttajia sellaisilta väkivaltaryhmiltä. Kuva on mielenkiintoinen potretti heistä. Lökäpötkytys ja haalistus ovat selviä NLP-tekniikoita.
Vs: Pillifarkut 105th Guardians lukee selässä, Etelä-Pohjanmaalla toimiva kadunturvapartio. Mellakoita tiedossa.
Vs: Pillifarkut Joku mielenosoitus täällä oli. Kaksi porukkaa vastatusten. Hakkarainen oli puhumassa, kuulin.
Vs: Pillifarkut http://yle.fi/uutiset/seinajoen_mielenosoitukset_sujuivat_rauhallisesti__samaan_aikaan_ja_samassa_paikassa_kaksi_vastakkaista_liiketta/8652405
Vs: Pillifarkut Kun nämä tällaiset puljut ymmärtääkseni sanovat olevansa kovin kansallismielisiä ja isänmaallisia, niin miksi niillä on englanninkieliset nimet? Ja eikös Odin ole germaaninen jumaluus? Varmaan minulla menee tässä jotakin ihan ohi?
Vs: Pillifarkut Kuvana ei oikein sytytä. En oikein diggaa tätä takaa päin kuvaamista. Kaipa tässä tapauksessa paremmin näkee, mitä tapahtuu. Kummat kehykset.
Vs: Pillifarkut Heitin ton Oodinin porukan vain omista näkemyksistäni. Voi olla että näillä on jotenkin erinlaisetkin näkemykset jne. Minulle ne kaikki on samaa sakkia. Olin ehkä nimeämisessä huolimaton.
Vs: Pillifarkut Ettei tartte alkaa kenenkään kanssa tukkanuottasille aattelin julkaista tänne tämmöisen takaapäin kuvatun. Edestäpäinkin kuvia on. Ne jääköön meikäläisen arkistoon.
Vs: Pillifarkut Ja sitä paitsi. Huomasin että nämä tahtoo kääntää selän kun näkee kameran. Haluavatko näkyvän merkin vai piilottaa kasvonsa. En tiedä.
Vs: Pillifarkut No haluaisitko kasvot nettiin jos julkisesti leimattaisiin vaatetuksen perusteella natsiksi? Kuvasta että se ei oikein toimi. Puuttuu se idea.
Vs: Pillifarkut Juridisesti on ihan ok julkaista myös edestäpäin otettuja kuvia. Ihan normaalia katukuvaa tämä on. Sen verran on nämä katupartiot kaupunkiemme turvallisuutta lisännyt, että itse ehkä en olisi uskaltanut kuvata.
Vs: Pillifarkut Vissiin lapualaisia. Kulkevat launtaisin joukolla isolla kylällä. Prisman kautta kotiin.
Vs: Pillifarkut No jos vapaaehtoisesti tuollaiset kamppeet vetää niskaan ja lähtee kadulle, niin eikös se mene omaan piikkiin? Meinaan että aika turha on siinä leimautumisesta valittaa.
Vs: Pillifarkut On hiukan kumallista se että pitää kääntää kasvonsa jos muuten haluaa osoittaa mieltään. Kuva on mielenosoituksesta otettu. En todellakaan tiedä onko Lapualaisia. Yksi kuva tuli otettua sellanen missä eräs juo olutta. Saako sellaisen kuvan julkaista? Juominenhan ei taida olla sallittua yleisellä paikalla jos ei ole anniskeluoikeuksia alueelle määräaikaisetikkaan määritelty. Vai onko se vappuna sallittua? Vaikka juridisesti olisikin oikein julkaista monelaisia kuvia niin mä en ainakaan jaksa täällä julkaista sellaisia.
Vs: Pillifarkut Minusta tuollainen naamojen perään kysely toteuttaa samaa sisäistä poliisia kuin nämä takkikaverit.
Vs: Pillifarkut Luulisi että jos joku menee mielenosoitukseen, niin hän on erittäin iloinen siitä jos kuvia otetaan ja julkaistaan. Sillä tavoin mielenosoituksen sanoma leviää.