Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

ADOBE PHOTOSHOP CS2 käyttäjät...

Keskustelu osiossa 'Kuvankäsittelynurkkaus' , aloittajana chichi, 14 Joulukuu 2008.

1. chichi

chichi

1
    0
    0
    Elikkä nyt olen pulmassa. Olen vasta aloittelija, ja nyt olen mennyt säätelemään oletus asetuksia hieman.. Miten saisin ne takaisin sellaisiksi kun olivat?? Etenkin kun on sivellin "dodge tool", sen kanssa on ongelmia, kun en enään löydä muutamaa toimintoa siinä.. :S

2. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: ADOBE PHOTOSHOP CS2 käyttäjät...

Asenna koko ohjelma uudestaan tai
    Työkalut saat alkuperäisiksi, kun valitsen jonkun työkalun ja menet vasempaan yläkulmaan työkalukuvan kohdalle ja painat hiiren oikeaa näppäintä.
    Tulee näkyviin reset tool/tools ja valitset reset all tools.
    T Jukka

3. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Vs: ADOBE PHOTOSHOP CS2 käyttäjät...

Uudelleen asentaminen lienee turhaa tässäkin, filmijäärät vaan toivovat kaikille pahaa ja hankaluuksia tietokoneidensa kanssa.

En ihan tajunnut mikä mättää. Kaikki työkalut näkyy ja toimii, mutta dodgen asetukset on hukassa?

Pist screen shottia tahi jotain joka selventää hieman

4. Vs: ADOBE PHOTOSHOP CS2 käyttäjät...

Digipojilla taas vaikeeta.

5. Vs: ADOBE PHOTOSHOP CS2 käyttäjät...

Ohjelman helpistä löytää näppäinyhdistelmän mitä käyttämällä saa ohjelman palautettua perusasetuksille kun pitää niitä nappeja alhaalla (ohjelman) käynnistyksen aikana. Saman voisi tehdä poistamalla erään .ini-tiedoston (ja käynnistämällä ohjelman uudestaan), mutta kun en senkään nimeä varmuudella muista niin ei siitä sen enempää.