Vois kyllä ostella pikselin lähimmästä kaupasta keskiviikkona tai torstaina. Näkee ainakin mitä mieltä siellä ollaan laukusta.
Eiköhän tuo postilaatikkoon kolahda. Sinne kolahtaa myös Kamera-lehti, tosin se taitaa nyt kyllä joutua tauolle.... ei oikein ole tarjonnut mitään, miksi tilausta jatkaisi. Tilaukseen menossa, kun vaan saan aikaiseksi.. siihen asti mennään irtonumeroilla: Outdoor Photography Practical Photography Photography Monthly Black & White Töissä kun on aikaa lueskella....
Pikseli on minusta ihan konstailematon ja sympaattinen pikku lehti. Muutamia kertoja on irtonumero tullut mukaan ja lehdellä on suunta mun mielestä kokoajan ollut ylöspäin. Tilatanhan tuon voisi, kun irtonumeroita ei tunnu löytyvän kuin alan kaupoista.
Samaa mieltä. Ottaen vielä huomioon miten paljon erilaisia "tietokonelehtien" tapaisia rahastuslehtiä on kuitenkin välillä myynnissä. Niin pikseli erottuu positiivisella tavalla joukosta. Ja on kuitenkin kameralehden rinnalla se toinen lehti joka voidaan kuitenkin noteerata ihan valokuvauslehtenä suomalaisista. Myös ihan hyvin tuo yhteiselo kyseisellä lehdellä on onnistunut netin kanssa.
Tuolta voit yrittää metsästää lähimmän myyntipisteen: http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/lehti.pl?aih=25&id='620062'
Ja eikös esim r-kioskeihin voi pyytää tilaamaan ton Pikselin. Käsittääkseni ottavat myytäväksi jos yleisö niin haluaa. Minä haen kyllä yleensä lehdet jostain isosta kirjakaupasta, saa samalla vilkaistua monen lehden sisällön jos löytyy jotain ostamisen arvoista.
Lehtipiste / R-kioski kombolla on palvelu jossa voit tilata minkä tahansa lehden lehtipisteen luettelosta omalle nimellesi varattuna mihin tahansa R-kioskiin. Homma toimii siis netin kautta ja ei maksa mitään...pitäisi kokeilla. Ohjeet löytynevät lehtipisteen sivuilta.
Linkki: pikseli Laitetaanhan pikselin sivuille linkki, mainos mielessä. Ainakin kansi on nätin oloinen, tyylikäs. Sisällöstä näyttäisi se foorumi juttu löytyvän ja myös näyttäisi juttua olevan Nikon D200.
Niin sitä luulisi. Aikoinaan metsästin sitä mv-erikoisnumeroa enkä löytänyt. Vahingossa sitten löysin kun köyhät vantaalaiset olivat säästäneet meikäläiselle yhden kappaleen. Pikselillähän oli se tarjous joulukuussa, mutta unohdin käyttää sen. No seuraavalla kerralla taidan kokeeksi tilata mokoman jos lyövät hyvän tarjouksen nenän eteen..
Mä oon kyllä samaa mieltä. Niin surullista kuin se onkin, Suomen kokoiseen maahan ei tunnu mahtuvan edes yhtä kunnon ammattimaista valokuvaus-aiheista aikakauslehteä. Jotenkin sekin on niin amatöörimäisesti toimitettu. Lähinnä mua ärsyttää se kirjoittelijoiden epäammattimaisuus, joka ilmenee varsinkin kielessä. Sekä kieliopissa että tekstin rakenteessa. Myös taitossa ja juttujen sisällöissä (sekä myös määrässä) olisi usein toivomisen varaa. Onhan se varmaan vaikeaa vääntää aina uusi lehti, mutta siitä huolimatta tilanne on kuitenkin valitettava, koska Kamera on kuitenkin se valokuvauslehti tässä maassa. Lieneekö siinä juuri ongelma - monopoli.
Ei tullut vielä, olivat toimitukseen saaneet lehdet vasta eilen, joten huomenna varmaan toi oma numero kolahtaa laatikosta.
Tähän nyt sellanen suuntaa antava lausunto sun elämäntyöstä. En pääse nyt ettii sitä lehtee kipareilta.
Noniin, nyt vähän paremmin nukkuneena voin kommentoida: Artikkeli oli aika samanlainen kuin mitä odotinkin, näin tuosta "raakaversion" muutama viikko sitten, joten ei tuonne mitään ihmeempiä virheitä ollut osunut. Bannattujen määrä on kolminkertaistunut ja moderaattoreista kahta en ole nähnyt livenä (vita ja mjalka). Ja Pikseli näytti kieltämättä erilaiselta viime lukukertaan verrattuna, täytynee pistää tilaukseen kun sopiva tarjous sattuu kohdalle (tai sitten käytän luontotuvan tarjousta hyväkseni).