Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pikselin tilaajia?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 30 Tammikuu 2006.

1. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Kertokaas ihmiset kun tuore Pikseli kolahtaa postilaatikosta. Pitäis meinaan käydä tuo hakemassa, mutta en jaksais turhan takia vaivautua tonne lehtipisteeseen...

2. iso mies ja noin laiska. vai veikö imuroint kaikki mehut?

3. Anonymous

Anonymous Guest

Ei kai nyt kukaan valokuvaaja pikseliä tilaa?
    Sehän on harrastaja voimin tehty höpö höpö lehti.

4. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    No katsos kun huhujen mukaan siinä on harrastajista kertovia höpöhöpö juttuja ;)

5. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Jep höpöhöpö ;)
    Eli tuoreessa Pikselissä pitäis olla artikkeli kameralaukku.com:sta, dc.net:stä ja aukeasta (ainakin). Siksi tuo pitäisi hommata.

6. Ja sinäkö et sitten saa foorumin perustajana tuota numeroa ilmaiseksi ja kotiinkannettuna?

7. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    En mä oo ees kysynyt... Kai toi onnistuisi, mutta kyllä kai noita lehtiäkin pitää välillä tukea.

edit: kas, tuli jo Pikselistä mailia että lehti lähtee minulle päin tulemaan. Ripeää toimintaa.

Ja kioskeista tuon löytää kuulemma keskiviikkona tai torstaina.

8. Kyllä meillä on tilaajarekisterissä aika monta ammattikuvaajaa, ja sitäkin useampi edistynyt harrastaja. Ja kyllä tätä lehteä tehdään ihan leipätyönä, ei harrastuksena. Meillä Suomessa jokaisella on oikeus olla mistä tahansa lehdestä sitä mieltä, että se on höpö höpö lehti, onneksi riittävän moni EI ajattele Pikselistä niin.

Ei siitä sen enempää.

9. Anonymous

Anonymous Guest

Jaa
    No hyvä että avauduit:)
    Pahoittelut että vähättelin teitä, toki kaikki lisä informaatio alaan on hyväksi.
    Itse olen vain pääsääntöisesti pettynyt kun olen tuhlannut rahani kyseiseen lehteen.

10. Koska olet lukenut viimeisimmän?

Olen tilannut lehteä ensimmäisestä numerosta asti ja täytyy tunnustaa, että lehti on parantanut, kuin sika juoksuaan jatkuvasti lehti lehdeltä. Pitkään pohdin tilauksen lopettamista ja sitä yritinkin siinä kuitenkaan onnistumatta. Lehden taso on noussut huimasti (ammattilaistunut, oma linja alkaa löytyä) ja ainakin näin nyt vuoden 2006 alussa maksan opiskelijanakin mielellään sen 50,- vuoden lehdistä. Pokkarikatsauksista en ole ollut kyllä pätkääkään kiinnostunut, mutta niitäkin luen, ehkä lehden sujuvimpaa ja ymmärrettävimpää tekstiä kirjoittavan Olli Rinteen takia.

11. Anonymous

Anonymous Guest

Taisi olla loppuvuodesta.
    Itse olen ostanut vuoden ajan kaikki kameralehtien numerot irtona ja yksi minulle tuleekin.
    Mutta pikseli on jäänyt hyllyyn viimeaikoina ja olen ollut huomaavinani että on myös poistunut joidenkin R-kioskin valikoimasta Porvoossa.
    Ehkä Puusan hyökkäys foorumeita vastaan oli viimeinen pisara ja kyseisen kirjoittajan hupaisat kamerakoulut.
    Ja kun suuri osa kirjoitajista on tuttuja näiltä foorumeilta ja sitä kautta heidän juttunsa, niin eipä niistä hirveästi viitsi lukea maksusta.
    No ostan nyt sitten sen numeron ja kerron mielipiteeni jollei sitä ehdottomasti kielletä.

12. Tätä olen itsekin joutunut pohtimaan, että tilatako vaiko eikö. On totta, että netti tarjoaa ilmaiseksi tietoa tuhatmäärin enemmän.

Toisaalta juttuja suomalaisista suomeksi ei ole liikaa, ja koska en tilaa Aku Ankkaa, on Pikseli oiva lehti kameraharrastajalle vessalukemisiksi. ;)

Kerro pois.

13. Puusan hupaisat kamerakoulut? Mitä vittua!! Kuinka pitkään tämä mies, Jari Siren saa jatkaa ihmisten (ja kaiken mahdollisen) haukkumista julkisesti? Voi Jumalauta!!

PS. Siren, pistä vittuilusi seuraavalla kerralla suoraan foorumille, ei tartte vaivautua yksäreitä mun takia vääntämään.

14. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
    Komppaan edellistä kirjoittajaa.

15. Anonymous

Anonymous Guest

Siinä se mun fani kerho taas kokoontuu.
    Mikä siinä on jos ei ole mitään sanotavaa aiheeseen, niin laittakaa yksärillä mulle vituilua luen ne kyllä.

Edit mielipiteitä saa sanoa jos ne on samat kuin teillä? ja on ok herjata yksityistä henkilöä ja jatkuvasti, mutta ei saa sanoa mielipidettä jostain alan lehdestä?

16. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Nooh..älähän nyt. Jari vain kertoi oman mielipiteensä Puusasta omalla tutuksi tulleella ja persoonallisella tavallaan.

Puusasta ja Puusan suhtautumisesta valokuvaukseen voidaan olla monta mieltä, mutta miehellä on ainakin oma perusteltu näkökantansa ja aukkosarjakin on hallussa ;)

17. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Musta se on muuten edelleenkin huvittavaa, että joka vitun ikinen thread menee tappeluksi nykyään. Jonkun on AINA pakko päästä kommentoimaan Jarille (tai toisinpäin). Jos vituttaa, niin käyttäkää niitä YV:itä tai JÄTTÄKÄÄ KOMMENTOIMATTA. Ja sama pätee myös Jariin, ei AINA ole PAKKO KOMMENTOIDA.

Saatana.

edit: jos toi vitun pelleily jatkuu vielä suunnalta tai toiselta, niin hyvin nopeasti saattaa käydä niin, että opettelen noita ip:n uudelleen ohjauksia ja sen jälkeen muutaman käyttäjän ip-osoitteesta kameralaukku.com osoite viekin jippiin valokuvaus"foorumille".

18. Mun mielestä ei oo yhtään huvittavaa tää päättymätön kissanhännänveto ja juupas-eipäs-haistavittu meininki. Mistä tää on tänne tullu ja miks? Ei tää oo aina tällästä ollu, alussa oli ihan toisin.

19. Foorumit muuttuvat aina, kun aika kuluu, mutta vauhdikkaasta muutoksesta on kyse, jos joku uusi kirjoittaa 30 viestiä joka päivä, vaikka sanottavaa ei juuri olisikaan.

20. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Jatketaan nyt täällä sitten. Jari pääsi hetkeksi jäähdyttelemään. Hyvin on otettu neuvosta vaarin ja vittuiltu ihmisille niin privana kuin mailitsekin, joten ei ihme, että täällä sitten julkisesti tulee takaisin.

Katsotaan parin viikon päästä jos homma toimii kunhan banaanisaarilta tulee kutsu takaisin.