Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen Jep, eilen sitte päksähti kestotilaus lasku, 62,50e, et tänään sitte lopetetaan tilaus, turhan kova hinta mainoksista ja itseäni ei kiinnostavista artikkeleista.
Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen Ohhoh, wau. 62,50 €, eipä juu tarvi miettiä "josko sittenkin jatkais". Turhan suolanen hinta.
Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen Kannattaa myös miettiä ulkomaisia lehtiä. Itse tilasin Popular Photography -lehden Jenkeistä kahdeksi vuodeksi. Postikuluineen 2 vuotta (yhteensä 24 lehteä) alle 30 euroa! Suosittelen myös Practical Photography ja Digital Slr Photography -lehtiä, jotka tosin ovat vähän kalliimpia kuin tuo PopPhoto. Nettisivuja: Digital SLR Photography Magazine | Subscription Website Popular Photography Powered by Practical Photography and Digital Photo Magazines
Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen Tais mennä vaihtoon, eli taidankin tilata sitten tuon RAW-lehden mieluummin, on turhan suolainen hinta meikäläiselle.
Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen Vielä noista ulkomaalaisista lehdistä, niin se viruvalgea Cheese maksaa nykyään 60€ vuoden Soomen, jotes on se aika hintavakin, jos sen 6 numeroa tulee vuodessa. Kävi harkinnassa, ihan ton kielenkin takia, mutta jos yrittäis vaikka kirjastossa käydä lukeen. Halba hinta, heh. No joo, seilaa vähän idästä länteen tuo mieli ja tartuin tuohon. Katotaan mitä ne amerikan sedät tuumaa. Popular Photography and American PHOTO - Better Together! 1 year @ $26.00 - Best Deal! - Save 78% Canadian and International add $8 per year per title.
Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen Jokainen voi tietysti päättää vapaasti tilaako vai ei. Tosiasia kuitenkin on, ettei mikään lehti voi tyydyttää kaikkien lukioiden toiveita. Jos sellaiseen projektiin ryhtyy, on seurauksena helposti sillisalaatti, jossa mitään osa-aluetta ai käsitellään sen alueen harrastajien kannalta riittävän mielenkiintoisesti ja tyhjentävästi. Kun päätös siitä , että ulkolainen xxxyyyzz -niminen lehti tilataan, sulkee se melko varmasti kotimaisen lehden tilauksen pois. Näin lukija ei ole potentiaalinen tilaaja seuraavan vuoden aikana. Tuona aikana myös tuo toinen lehti voi olla pettymys ja toisaalta lukija ei tiedä, mitä kaikkea asioista ja kuinka mielenkiintoisesti niitä on käsitelty sinä aikana tuossa hänen hylkäämässään julkaisussa. Kotimaassa tarvitaan joka tapauksessa valokuvalehdistöä. Meistä lukijoista riippuu suurelta osin onko niitä sitten yksi, kaksi vai useampia.
Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen Pikseliä oon ostellut vain satunnaisesti. Kameralehti on tullut toistakymmentä vuotta, mutta jotenkin alkaa tympimään. Praktical <SIZE size="60"](kuis see nyt kirjoitetaan)</SIZE> Photographya tuli osteltua pitkät ajat, mutta ei hutsi enää. Musta Taide saa tulla, samoin Professional Photographer joka taitaa tulla nyt 3 vuotta tilattuna.
Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen Täytyy nyt toivoaa että Kamera-lehti vihdoin ottaa onkeensa jatkuvasta negatiivisesta palautteesta. Lehti on ollut sisällöllisesti eri aikakausina hyväkin, mutta nyt tuntuu keskittyvän mainosmyynnillä elämiseen. Tie on lyhyt, aktiiviharrastajat vaativat sisältöäkin, ja väärään suuntaan pyöriviä rattaita ei ole helppo kääntää. Raw -lehti tuli sopivaan aikaan, itse tilasin ja toivon muidenkin suosivan kotimaista. Toivottavasti Kamera vastaa haasteeseen.
Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen Kotimaisen suosiminen sinänsä on tärkeää, vaikka edes kannatuksen vuoksi. Ja mitä minä olen Kameralehtiä lukenut, ne on ollut vielä ihan hyviä, heijastellut aikaansa, mutta mikäpäs ei. Tällä hetkellä olen menossa tosi vasta vuodessa 1998... Tuo aps-järjestelmä tuntuu uhkaavan kinokokoa, mitenkähän käy!
Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen No, onhan siellä mainoksia välisivuilla, kyllä, mutta onneksi suurin osa mainoksista on tungettu lehden loppulehdille, johon ne voi myös jättää. Ja toisaalta, kyllä mainokset välillä ovat ihan kivojakin =). Kysynkin, että minkälaista lehdistöä tarvitaan ja kenelle se suunnataan? Ja kun yleensä kustannustoiminta on bisnestä (businesta siis), en usko kovin monen lehden selviytyvän pitkään, vaikka sitä yhä useampi tilaisikin. Se on vähän niin kuin pienen yrityksen rekrytointia: jos aiotaan nostaa kokopäivätoimisten työntekijä määrä kahdesta kolmeen, se vaatii käytännössä lähes +50% työtä eli esim. asiakkaita. 10 työntekijän yritykseen onkin jo sitten helpompi palkata uusi henkilö.
Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen Hetkinen, mä luulin, että tää on vaan niinko kirjanjulkaisulafka. Olenko väärässä käsityksessä?
Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen Satuin saamaan tuon kameralehden vuosikerran lahjaksi ja näin 2 lehteä lukeneena voisi sanoa että onpa floppi!
Vs: Pikseli-lehti yhdistyy Kameralehteen Et, mutta niiltä saa näitä yllätyskirjoja vuosikertatilauksenakin. Halpaa ja kivaa.